×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون بازاریابی، شعب و شبکه فروش از افزایش اختیارات شعب و رتبه بندی نمایندگان بیمه دانا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، حسین یاوری که در جمع همکاران و نمایندگان شعب آمل و ساری سخن می گفت، افزود: این رتبه بندی در آینده نزدیک بر اساس توانمندی شعب و نمایندگان اجرا خواهد شد که یکی از شاخص های آن مبحث وصول مطالبات توسط آنها خواهد بود.

وی گفت: با توجه به ایجاد معاونت جدید در شرکت و انتظارات حاصل از آن، تمام تلاش و سعی ما این است که تا قبل از پایان سال، بودجه شعب درسال آینده را ابلاغ کنیم. وی همچنین با اشاره به موضوع مهم وصول مطالبات اظهار داشت: در حال حاضر این مبحث را در سراسر کشور به صورت آزمایشی در دست اجرا داریم و در صورتی که تا ماه آینده مطالبات سال ۹۲ و قبل از آن پیگیری و وصول شود، پاداش درخور توجهی به همکاران اعطا خواهد شد.

معاون بازاریابی، شعب و شبکه فروش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حوزه تبلیغات با تلاش های صورت گرفته در مدیریت روابط عمومی برنامه های بسیار خوبی داریم که امیدواریم با این کار پرتفوی شرکت افزایش یابد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches