×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش رضایتمندی ارگان‌های مختلف از خدمات، راز موفقیت بیمه دانا

اقتصادتهران: طی یکسال گذشته، افزایش اعلام رضایت، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از خدمات و محصولات ارائه شده توسط بیمه دانا روند رو به رشدی به خود گرفته است.

به گزارش اقتصادتهران، افزایش رضایتمندی از این شرکت در کنار تثبیت سهم ۱۳ درصدی بیمه دانا از بازار بیمه کشور، حاکی از آن است که این شرکت، به درستی در راهی گام بر می‌دارد که همانا مشتری مداری از یکسو و رفع دغدغه سهامدارانش از اولویت‌های اصلی فعالیت مدیران آن به شمار می‌رود.

این شرکت که در بازار کنونی کشور مصمم به تثبیت سهم ۱۳ درصدی و سپس افزایش سهم از بازار است که به نوبه خود نیازمند در اختیار داشتن برنامه و استراتژی است.

این در حالی است که نظارت بهینه بر مراکز طرف قرارداد و ‌کنترل  نسبت خسارت و تعامل بیشتر با بیمه‌گذاران همواره مورد تاکید مدیرعامل این شرکت قرار داشته که گویای فضای مثبت تعاملی میان بیمه گر وبیمه گزار در شرکت بیمه داناست.

در شرایطی که توجه به نیازمندی‌های بیمه گزاران شاید به نوعی توسط برخی شرکت‌های خصوصی پیگیری می‌شود، بیمه دانا مصمم است تا به هر طریق ممکن با ارائه طرح‌های مشتری پسند و ترغیب مردم به خرید بیمه نامه، نخست به توسعه ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کرده و سپس، روند تعاملی خود با بیمه گزاران را بر مبنای احترام و توسعه محصولات ارتقا دهد.

سال گذشته روند فعالیت‌های بیمه دانا به گونه‌ای بود که این شرکت توانست نسبت به نظام برنامه‌ریزی و زیرساخت‌ها و فرآیندهاش اصلاحاتی انجام داده و ضمن توانمند‌سازی سیستم و سرمایه انسانی، به تقویت روحیه کارمحوری و تقویت مدیریت منابع و مصارف همت گمارد.

بنابر این با توجه به اهمیت مقوله نیروی انسانی در شرکت بیمه دانا در مدیریت جدید طی یکسال اخیر، روند فعالیت‌ها به گونه‌ای سازماندهی شده که بیش ترین بازده از محل سرمایه گذاری‌ها و نیز ارائه خدمات و محصولات نصیب بیمه گزاران گردد.

توانمندسازی منابع انسانی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اصلی شرکت بیمه دانا برای سال جاری به شمار می‌رود که انتظار می‌رود با تغییراتی در روند این امر در کنار اصلاح ترکیب پورتفو، تحولی عظیم را برای این شرکت پیش از پایان سال جاری شاهد باشیم.

از سوی دیگر تمدید قرارداد با وزارت آموزش و پرورش، برای یکسال دیگر، حاکی از روند رضایت از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط بیمه دانا دارد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches