×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

در حالی که امروز پس از برگزاری پر شور انتخابات ریاست جمهوری، در اولین ساعات اعلام نتایج شمارش آرا بازار ارز و طلا با کاهش قیمت ها به نتایج اعلام شده پاسخ داد.

برهمین اساس، تازه ترین اخبار از بازار حکایت از آن دارد که قیمت هر سکه بهار آزادی در اولین ساعات معاملات امروز با قیمت یک میلیون و۲۴۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفته است در حالی که قیمت هر سکه در ساعات پایانی روز پنج شنبه به یک میلیون ۳۱۰ هزار تومان رسیده بود به این ترتیب شاهد کاهش ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه بهار آزادی هستیم این در حالی است که قیمت طلا بازار جهانی نسبت به روز پنج شنبه معادل ۴ دلار در هر اونس افزایش پیدا کرده و به ۱۳۹۲ دلار رسیده است.

امروز با این روند کاهشی هر مثقال طلای ۱۷ عیار با افت ۲۰ هزار تومان در بازار ۵۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با سقوط ۴۵۰۰ تومانی به بهای ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

شایان ذکر است، قیمت دلار نیز به تبع شرایط حاکم بر بازار کاهش نشان می دهد، قیمت هر دلار دربازار آزاد در روز پنجشنبه بعد از دو روز افزایش به ۳۶۴۰ تومان رسیده بود.

درابتدای امروز بازار آزاد ارز، دلار را به قیمت ۳۵۷۰ تومان عرضه کرد، و در ادامه ی روز این روند شدت یاقت و با کاهش ۱۰۰ تومان دیگر به ۳۴۷۰ تومان رسید. این در حالی است که مرکز مبادلات ارزی قیمت هر دلار را امروز با یک تومان رشد به ۲۴۷۹ تومان رسانده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches