×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح ۳ پروژه مسکن مهر درشهر جدید هشتگرد

اقتصادتهران: در مراسمی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، مهندس نریمان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در شهرهای جدید، معاون توسعه و منابع انسانی استاندار البرز، کامکار، امام جمعه شهر جدید هشتگرد، مهندس پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ، رئیس اداره تربیت بدنی شهر ساوجبلاغ، نماینده ساوجبلاغ در مجلس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساوجبلاغ و فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد، کلید ۸۴۳ واحد مسکونی مهر در شهر جدید هشتگرد به متقاضیان تحویل داده شد.

مهندس توکلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد امام راحل اشاره‌ای به پیگیری‌ها جهت بررسی مشکلات و برطرف شدن آن‌ها در شهر جدید هشتگرد داشت و اعلام کرد: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد موفق به تکمیل واحدهای مسکن شامل ۸۴۳ واحد مسکن مهر، یک باب درمانگاه، یک باب مدرسه با ۱۰ کلاس، تقاطع پل کردان و راه‌اندازی سالن ورزشی و بلوار ۸۱ متری در این شهر شده است.

وی افزود: در شهر جدید هشتگرد سه باب مدرسه را در دستور کارداریم که در فرودین ماه ۹۴ افتتاح و تحویل آموزش و پروش خواهد شد. توکلی اظهار داشت: با تعامل به وجود آمده امکان افتتاح ۱۰ هزار مسکن مهر تا پایان سال وجود دارد. توکلی افزود: مقرر گردیده تا زمین‌های به صورت تهاتر به آب و فاضلاب جهت تکمیل خدمات در این شهر واگذار شده است که ارزش آن ۲میلیارد تومان است و زمین‌های دیگری هم به ارزش یک میلیارد تومان به اداره برق این شهرتحویل شده است. وی با بیان آن که هدف ما در این طرح‌ها تنها تحویل مسکن مهر نیست خاطرنشان ساخت: بلکه همان طور که به ما تکلیف شده است ما به دنبال شهرسازی هستیم باید در کنارمسکن‌های مهر مسئله شهرسازی را به نحو مطلوب پی گیری و اجرا کنیم به گونه‌ای که شهر ایده آل باید تمام امکانات را به دنبال داشته باشد.

در ادامه این مراسم پالیزگیر فرماندار شهر ساوجبلاغ گفت: همانطور که دولت خود را ملزم به تکیمل پروژه‌های مسکن مهر می‌داند ما هم باید توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشیم. وی افزود: معضل بزرگی که ما در این شهر داریم مشکل آب آشامیدنی شهر جدید است که نیازمند یک نگاه ویژه است که از شرکت مادر تخصصی تقاضا داریم که در این خصوص همکاری لازم را با ما داشته باشند زیرا تنها تحویل مسکن مهر به مردم کفایت نخواهد کرد.

در ادامه مراسم، گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن تبریک دهه فجر، سرانه ورزشی در کشور را به ازای هر نفر ۵/۱ متر مربع عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل رشد سرانه جمعیت و با وجود این‌که رشد متعارف جمعیت ۴/۱ است اما رشد جمعیت در در این شهر بین ۴/۳ و ۸/۳ است. وی با بیان آن که سرانه ورزشی کشور یک و نیم متر است، گفت: در حال حاضر سرانه ورزش در کرج ۳۸ سانتی متر است در حالی که این رقم در شهرستان ساوجبلاغ حدود ۷۰ سانتیمتر است که این مهم با همکاری تمام دستگاها حاصل شده است.

در ادامه مراسم مهندس نریمان مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید عنوان کرد: برای تکمیل و تحویل ۹ طرحی که امروز به بهره برداری رسید مبلغی بالغ بر۰۰۰/۰۰۰/۰۶۶/۶۹۵ ریال هزینه شده است.

نریمان مدرسه دارای ۱۰ کلاس شهید پیر مرادی، بلوار۸۱ متری مسکن مهر، سالن ورزشی شهید ابراهیمی و درمانگاه خیری طهرانی را نمونه‌ای از ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر بیان داشت و تاکید کرد: این روند برای ارائه خدمات ادامه دارد، ضمن آن که تا پایان سال ۹۴ تمام طرح‌های مسکن مهر که تعهدات خود را به تعاونی‌ها انجام داده‌اند تکمیل و تحویل متقاضیان در سراسرکشور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از تکمیل بودن ۱۵ هزار واحد مسکن در شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: این واحدهای مسکونی به لحاظ آماده نبودن زیر ساخت‌ها واگذار نشده است و با تکمیل خدمات به‌زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد. وی از بهره برداری مترو تا ۶ ماه آینده در شهرجدید هشتگرد خبر داد و گفت: این شهر به یکی از بهترین شهرهای کشور تبدیل خواهد شد.

نریمان با بیان این‌که اغلب طرح‌های مسکن مهر درکشور با همت دولت تدبیر و امید به اتمام رسیده افزود: شهری که فاقد زیرساخت باشد و مردم نتوانند آرامش داشته باشند شهر نیست و ما به دنبال تکمیل و ساخت شهر ایده آل هستیم.

وی اظافه کرد: از ۴۶ هزار واحد مسکن مهری که در این شهر وجود دارد تقریباً بیش‌تر از ۸۳ درصد از آن‌ها پیشرفت داشته است.

وی افزود: ما زمین‌های خود را به صورت تهاتر جهت ساخت امکانات آموزشی فرهنگی تربیتی اختصاص داده ایم که این امر می‌تواند ارزش افزوده بالایی را برای هشتگرد داشته باشد.

وی همچنین در خصوص آورده مردم در مسکن مهر اضافه کرد: دولت هیچگونه پولی را بابت مسکن مهر از مردم دریافت نمی‌کند بلکه با توجه به پیشرفت آن‌ها به پیمانکاران پرداخت خواهد شد و حتی سودهای که بابت این پول‌ها به حساب این سپرده‌ها واریز خواهد شد به مالکان مسکن مهر تعلق دارد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches