اقتصادتهران: تا پایان نیمه نخست امسال متقاضیان و مشتریان بانک صادرات ایران نزدیک به ۴۵میلیون حساب الکترونیکی سپهری در شعب این بانک در اقصی نقاط کشور افتتاح کردند.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بانک صادرات در راستای همسویی با بانکداری آنلاین، جلبرضایت و تامین رفاه مشتریان و همچنین صرفهجویی در وقت و هزینه هموطنان، توسعه و ترویج هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری را در دستور کار قرار داده است.
پیامد این رویکرد سبب شده، به علت مزیتهایی نظیر سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کیفیت مطلوب سامانه سپهر، استقبال مردم از آن به عمل آمده است.
تا پایان شهریورماه سالجاری بالغ بر۴۵میلیون و۸۵۶هزار حساب الکترونیکی توسط هموطنان و مشتریان در شعب بانک صادرات ایران افتتاح شده که از این نظر این بانک رکورددار نظام بانکی کشور به حساب میآید.
سامانه سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و این بانک به منظور صرفهجویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینههای ملی ناشی از چاپ اسکناس، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را صرفاً از طریق این سامانه الکترونیکی که قابلیت استفاده به صورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه میکند.
سامانه سپهر این بانک طی شهریورماه امسال بالغ بر ۶۰۹ میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنشهای روزانه سامانه یاد شده نیز بیش از ۲۰میلیون بوده که حاکی از رشد ۷ درصدی در مقایسه با ماه قبل است.