×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح همزمان ۵ مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی در خراسان رضوی

اقتصادتهران: همزمان با طلیعه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی پنج مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی امروز به صورت همزمان و از طریق سیستم ویدئو‌کنفرانس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، در خراسان رضوی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه های خراسان رضوی، مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این مراسم ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۳۴۸ مجتمع خدماتی ـ رفاهی بین‌راهی در سطح کشور در حال ساخت و برای ۵۲۵ مجتمع نیز موافقتنامه اصولی صادر شده است که در حال گذرندارن مراحل تکمیلی پرونده هستند.

وی از وجود ۶۱ مجتمع خدماتی ـ رفاهی در آزادراه‌های کشور خبر داد و افزود: ۲۳۱ مجتمع خدماتی ـ رفاهی نیز در بزرگراه‌های کشور مشغول خدما‌ت‌رسانی به کاربران جاده‌ای  و هموطنان هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از جمله مزایای مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی را ارائه خدمات مناسب و متمرکز و نیز آرامش و امنیت کاربران جاده‌ای دانست و گفت: خوشبختانه به دلیل تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در این حوزه، بخش خصوصی از انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاری در این مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی برخوردار است.

مهندس کشاورزیان همچنین از ایجاد ساز و کار نظارتی برای برخورد با متخلفان در این حوزه خبر داد و با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به سرویس‌های بهداشتی گفت: این امر یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های کاربران جاده است که در همین راستا از استانداران خواسته شده با تشکیل کمیته‌ای، به وضع سرویس‌های بهداشتی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی رسیدگی کنند و در صورت مشاهده مشکل، به آن‌ها مهلت بدهند تا ظرف چند ماه، کاستی‌های احتمالی را برطرف کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره نحوه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی خاطرنشان کرد: تا پیش از این امکان نظارت از سوی سازمان وجود نداشت و هر یک از نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط نظارت‌های موردی داشتند، اما اخیراً با اصلاح آئین‌نامه، نظارت بر عملکرد مجموعه‌های خدماتی ـ رفاهی به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای واگذار شده است.

مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه های خراسان رضوی نیز در این مراسم که در محل مجتمع خدماتی رفاهی دلژین واقع در کیلومتر ۲ محور تربت جام به تایباد و با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و فعالان حمل ونقل جاده ای شهرستان تربت جام برگزار شد، اظهار داشت: پنج مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای تربت جام-تایباد، خواف-تایباد، قوچان-چناران، کاشمر-شادمهر و مشهد-سرخس با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با مشارکت اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی احداث شده و به بهره برداری رسید.

جواد وحدتی فرد افزود: مجتمع دلژین در کیلومتر ۲ محور تربت جام – تایباد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و در زیربنای هزار و ۸۴۱ متر مربع با ۲۸ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

وی ادامه داد: مجتمع کیمیا نیز در کیلومتر ۳۴ محور خواف – تایباد در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در زیربنای سه هزار و ۲۸۹ متر مربع با۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.

مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه های خراسان رضوی اظهار داشت: مجتمع آفتاب آساک هم در کیلومتر ۹ محور قوچان – چناران در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و در زیربنای سه هزار و ۹۴۵ متر مربع با ۲۸ میلیارد ریال اعتبار بنا شده است.

وی افزود: مجتمع نگین ترشیز نیز در کیلومتر ۱۲ محور کاشمر – سه راهی شادمهر در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و در زیربنای هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

وحدتی فرد ادامه داد: مجتمع آبروان هم در کیلومتر ۳۶ محور مشهد – سرخس در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و در زیربنای هزار و ۲۴۲ متر مربع با ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches