×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح هفتاد و نهمین دوره آموزش تخصصی کارکنان بدو خدمت موسسه اعتباری کوثر

مراسم افتتاحیه هفتاد و نهمین دوره آموزش تخصصی کارکنان بدو خدمت موسسه اعتباری کوثر صبح روز شنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، این مراسم با حضور غلامرضا کرمی معاونت مالی، شعبانی مسئول آموزش و عباسی فر مدیریت روابط عمومی و جمعی از کارکنان بدو خدمت برگزار شد .

معاون مالی موسسه اعتباری کوثر ابتدا با اشاره به آیه ای از سوره مبارکه لقمان در توصیه های این حکیم و دانشمند به فرزندش اظهار داشت : لقمان حکیم بر مواردی تأکید می کند که همه توصیه هایشان در زندگی ما ملموس و قابل استفاده است . در جایی به فرزندش می گوید ؛ خداوند متعال را پرستش کن ، شرک نورز ، به پدر و مادر احترام کن ، در زمین با غروز راه نرو ، در برخورد با مردم مهربان باش ، به پدر و مادرت با درشتی سخن نگو در برخورد با دیگران تندی و توهین نکن چرا که آنها با تو مقابله به مثل می کنند و در حقیقت این تو هستی که به خودت توهین می کنید . اینها همان اعمال خیر هست که اگر توسط ما در فضای خانه و محل کارمان رعایت شود ، به دنبال خود نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت .

وی با یادآوری ، درک جایگاه و موقعیت کاری کارکنان گفت : ما در کشورمان بانک و موسسات اعتباری زیادی داریم ، اما برکاتی که با نام کوثر در این موسسه جاری گردیده است ، روز به روز و گام به گام ما را به ادامه راه و برداشتن گامهای استوارتر برای رسیدن به وضعیت آرمانی ترغیب می کند .

کرمی افزود: مدیرعامل موسسه اعتباری کوثربارها در جمع مدیران و کارکنان ، در سخنرانی ها ، همایشها ، نشست های خبری با اصحاب رسانه، بر این نکته تاکید داشته که این ما نیستیم که منشاء توفیقات شده ایم. این برکتی است که نام کوثر به وجود آورده است. لذا شما کارکنان بر خود ببالید که به عنوان خادمان حضرت زهرا(علیها السلام) کوثری باشید و شأن و جایگاه آن بانوی بزرگ را رعایت کنید.

 

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches