×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مجمع خیرین سلامت با هدف دسترسی تمامی اقشار به خدمات پزشکی در مرکز پایتخت تشکیل شد.

دکتر ایازی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته در مراسم افتتاح مرکز سلامت روان و توانبخشی بیمارستان روزبه؛ تعامل مدیریت شهری و وزارت بهداشت را اقدامی ارزنده دانست که حاصل آن دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی و روان پزشکی است.

دکتر محمد هادی ایازی در شورای سلامت شهرداری منطقه ۱۱ تهران که برای نخستین بار با پایه ریزی شورایی متشکل از خیرین سلامت، رؤسای بیمارستان های سطح منطقه، پزشکان با تخصص های مختلف و سایر مبادی تخصصی شب گذشته در بیمارستان روان پزشکی روزبه برگزار شد؛ گفت: بیماران اعصاب و روان از مظلوم ترین بیماران هستند که قطعاً ارائه خدمات به آن‌ها و انجام کارهای خیر برای این گروه از بیماران اجر اخروی دارد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اهمیت ورود خیرین سلامت به مبحث سلامت روان تصریح کرد که لزوم سرمایه گذاری جدی در حوزه اعصاب و روان، تعامل شهرداری منطقه ۱۱ با وزارت بهداشت و بیمارستان‌های فوق تخصصی مهم سطح منطقه و اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری برای حل مشکلات بیماران؛ اقدام بسیار ارزنده‌ای است.

او همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه ۱۱، قرار گیری در بخش مرکزی شهر تهران و وجود مراکز درمانی ۳ دانشگاه مهم کشور از جمله دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی در این منطقه که از قدمت و تخصص بسیار بالایی نیز برخوردار هستند؛ حضور خیرین سلامت در مباحث سلامت روان را اقدامی ارزنده در نظام تحول سلامت دانست که هم اکنون با رویکرد مدیریت شهری و ایجاد ساختار سازمانی سلامت محور در حوزه اجتماعی حائز اهمیت است.

دکتر ایازی ضمن تقدیر از خیرین سلامت از مدیران شهری خواست تا این اقدام را به صورت پایلوت تلقی کرده و آن را در تمام مناطق شهر تهران گسترش دهند تا با بهره گیری از توان مالی، تخصصی و اجتماعی خیرین سلامت؛ دسترسی تمام شهروندان در این حوزه فراهم شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches