×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح دومین مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در آبادان

اقتصادتهران: باهدف بهبود خدمات‌رسانی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل در استان خوزستان، دومین مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهر آبادان، با حضور مدیرعامل، معاون فروش و توزیع و معاون شبکه ایرانسل افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکزعلاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات اینترنت همراه و پیام چندرسانه ای، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییر مالکیت، پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه و خدمات مربوط به وایمکس ایرانسل به متقاضیان ارائه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲، با مراجعه به نشانی آبادان، کوی کارگر، جنب پارک شطرنج، خدمات مورد نظر خود را از این مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در استان خوزستان دریافت کنند.

با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا داشتن تلفن همراه خاص، می‎توانند نشانی وموقعیت نزدیک‌ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آن‌ها را بر روی نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند.

از سوی دیگر، تمام مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان‌پذیر است.

علاقمندان می توانند برنامه کاربردی «ایرانسل من» را از همین وب سایت دریافت کنند. مشترکین برای استفاده از این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارند که می‌توانند با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

علاوه بر این؛ مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.

همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان می باشند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches