×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح بوستان مدرس در منطقه ۷

تهران اکونومی: رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۷ با اشاره به افتتاح بوستان مدرس تا پایان بهمن ماه سال جاری، گفت: دسترسی شهروندان به فضای سبز مناسب از جمله پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های عمومی از اولویت‌های شهرداری منطقه ۷ است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حجت الله رمضانخانی با اعلام این خبر گفت: بوستان مدرس در منطقه ۷ با طراحی مدرن و با هدف جلب رضایت شهروندان بازسازی می شود.

وی با اشاره به افتتاح این بوستان تا پایان بهمن ماه سال جاری، تصریح کرد: بوستان مدرس سه هزار مترمربع مساحت دارد و تا کنون برای احداث خط سه مترو در اختیار شرکت بهره برداری مترو بود اما دوباره در اختیار منطقه قرار گرفت.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۷ با اشاره به اینکه این بوستان در تقاطع بزرگراه مدرس و ضلع جنوب خیابان شهید بهشتی واقع شده است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم این بوستان را با طراحی مدرن بازسازی کنیم. براین اساس یک آبنمای پلکانی با نورپردازی ویژه در این بوستان احداث خواهد شد که از جنوب به شمال این بزرگراه این آبنما دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه ۷ در قلب پایتخت واقع شده و از سرانه فضای سبز کمی برخوردار است، افزود: گسترش شهرنشینی باعث شده تا ایجاد بوستان ها برای گذران اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه ضرورتی دو چندان یابد.

به گفته رمضانخانی پارک درمانی به عنوان یکی از مباحث سلامت بخش شناخته می شود که علاوه بر تاثیر مستقیم حضور در بوستان ها و فضای سبز بر روان انسانی، وجود و بهره گیری از فضاهای مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی تاثیر مستقیمی بر بهداشت جسمی و روانی افراد خواهد داشت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches