×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اعلام رویکرد های جدید اعتباری بانک پارسیان

اقتصاد تهران: سیاست مدیریت بانک پارسیان این نیست که از کنار مطالبات معوق به راحتی بگذرد، بلکه این است که هیچ پرونده راکدی وجود نداشته باشد.

علی دیواندری- مدیر عامل بانک پارسیان در نخستین گردهمایی مدیران و کارشناسان اعتباری این بانک با اعلام مطلب بالا گفت: بخش عمده تسهیلات را باید به سوی تسهیلات خرد و متوسط سوق دهیم که جریان جدید درآمدی ایجاد کند که موجب شود ریسک بانک کاهش یابد و در نهایت پرتفوی مناسب تری داشته باشیم. ضمن اینکه تسهیلات بزرگ هم نباید متوقف شود و باید به گروه هایی داده شود که ظرفیت خوبی داشته و سودآور باشند و ریسک آن در حد صفر باشد.

مدیر عامل بانک پارسیان استراتژی و سیاست مدیریت بانک را عدم وجود پرونده راکد دانست و افزود: سیاست مدیریت بانک این نیست که از کنار مطالبات معوق به راحتی بگذرد، بلکه این است که هیچ پرونده راکدی وجود نداشته باشد وکسانی به عنوان متولی وجود داشته باشند که با کار کارشناسی و با تصمیم گیری موثر، پرونده ها را از حالت رکود خارج کنند.

دیواندری در ادامه خطاب به مدیران و کارشناسان اعتباری بانک، گفت : به خاطر بانکی که دوستش دارید و به آن تعلق دارید باید کمر همت بسته و برای بهبود وضعیت آن تلاش کنید. بانک پارسیان بانکی قدرتمند و مهمی است و نباید اجازه بدهیم مشکلی که به نام مطالبات معوق ایجاد شده، انرژی ما را بگیرد. چرخه مطالبات معوق سریع تر شده و درحال مذاکره با مشتریان هستیم. لذا باید هم جلوی ایجاد مطالبات معوق را بگیریم و هم با ارایه تسهیلات خرد و متوسط خون تازه ای در شریان بانک به جریان بیاندازیم.

وی در پایان افزود : بانک پارسیان یک بانک بورسی است، انتظار بازار سرمایه این است که سودمان را تامین کنیم و در سودآوری رتبه های قبلی مان را حفظ کنیم. مشتریان انتظار دارند که تسهیلات جدید بگیرند و بخشی از سود آوری ما نیز باید از تسهیلات جدید باشدکه کلیدش در دست شماست و اراده جمعی می خواهد که تحقق پیدا کند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches