×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اعضای کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با وزیر دادگستری دیدار کردند

اقتصادتهران: اعضای کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی با سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری دیدار و در باره موضوعات قضایی روز با وی گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در محل وزارت دادگستری انجام شد، عبدالعلی میرکوهی معاون پارلمانی وزیر دادگستری نیز اعضای کمیسیون حقوقی قضایی مجلس را همراهی کرد.

براساس این گزارش، این نخستین دیدار اعضای کمیسیون حقوقی قضائی مجلس شورای اسلامی با وزیر دادگستری دولت دوازدهم بود که سیدعلیرضا آوایی در این دیدار با قدردانی از اعضای کمیسیون قضایی مجلس به خاطر همکاریهای انجام شده، خواهان گسترش همکاری ها و تعاملات موجود کمیسیون و این وزارتخانه شده است.

اعضای کمیسیون قضایی دراین نشست با وزیردادگستری مسائل و موضوعات روز حقوقی قضائی کشور بویژه در زمینه سازمان تعزیرات حکومتی و قاچاق کالا و ارز را مطرح کردند و وزیر هم به پرسش های اعضای این کمیسیون پاسخ و برای پیگیری مسائل مطرح شده، قول مساعد داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches