×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اعزام کاروان راهیان نور ولایت به مناطق جنگی

تهران اکونومی: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از اعزام کاروان راهیان نور ولایت به مناطق جنگی در تاریخ بیست و ششم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام میهنمان، شهروندان ساکن منطقه به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: در این سفر، شهروندان به مدت چهار روز از مناطق جنگی کشور مانند اندیمشک، دوکوهه، شوش، اهواز، کوشک، هویزه دیدن می کنند و پیش از فرارسیدن سال نو به تهران باز می‌گردند.

معاون شهردار منطقه ۷ استقلال، آزادی و حریت را از پیام‌های اصلی شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا در حقیقت با لبیک به ندای امام راحل و از خودگذشتگی واقعی به ما درس عزت، حریت و استقلال سیاسی دادند و امروز در سایه این رادمردی‌هاست که ایران اسلامی امن‌ترین کشور در دنیاست.

وی با اشاره به غبار روبی مزار شهدا در پنج شنبه آخر سال، تصریح کرد: غبار روبی و شستشوی فرش و توزیع گلاب به مساجد منطقه در دهه سوم اسفند ماه از جمله اقدامات ویژه معاونت اجتماعی فرهنگی در روزهای پایانی سال است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches