×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اعتماد سازمان‌های بزرگ کشور، دستاورد مدیران جدید بیمه سرمد

اقتصادتهران: همواره یکی از اهداف بلند مدت و حتی میان مدت هر سازمانی، کسب رضایت حداکثری مشتریان و رسیدگی به امورات آن‌ها به بهترین وجه ممکن است. حال اینکه این رضایت چطور حاصل می‌شود خود به نوعی مدیریت مطلوب نیاز دارد و در واقع خدمات آن سازمان یا شرکت باید به گونه‌ای باشد که در وهله نخست مشتری جذب سازمان شده و در ادامه رضایت از خدمات دریافتی در بالاترین سطح، حاصل گردد.

حال نکته اینجاست که قدم نخست؛ جذب مشتری یا همان گروه هدفی است که قرار است خدمات برای آن‌ها ارائه شود. در اینگونه مواقع کار کمی سخت تر می‌شود چرا که به دست آوردن مشتری خود به پروسه مدیریتی خاص نیاز دارد که در این گونه موارد، سابقه آن سازمان یا شرکت و نیز پیشینه فعالیت‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. اینکه یک گروه از مشتریان در شرایط اقتصادی موجود جذب سازمان یا شرکتی می‌شوند که از آن خدمات دریافت کنند، بدون شک نشان از محبوبیت و تبحر در ارائه خدمات توسط آن شرکت دارد.

اخیراً سازمان تامین اجتماعی، کار بیمه درمان تکمیلی کارکنان خود را به بیمه سرمد سپرده است. این رویداد از دو جهت قابل بررسی است. نخست آن که بیمه سرمد از پیشینه قابل قبولی برای چنین مشتریانی برخوردار بوده و دوم این که تامین اجتماعی با خیالی آسوده می‌داند که تمام آنچه که از بیمه تکمیلی برای پرسنل خود انتظار دارد را از بیمه سرمد آن هم در بالاترین کیفیت دریافت خواهد کرد.

به بیان دیگر انتخاب بیمه سرمد به عنوان بیمه‌گر تکمیلی درمان پرسنل تامین اجتماعی به نوعی، آرامش و ثبات و تدبیر مدیریتی در مجموعه بیمه سرمد را نشان می‌دهد که موجب شده کار بیمه تکمیلی این مجموعه که بزرگ‌ترین نهاد عمومی و سازمان کشور محسوب می شود، به بیمه سرمد سپرده شود.

به عبارت دیگر با تجمیع خدمات ‌بیمه‌ تکمیلی درمان کارکنان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور، بیمه سرمد به عنوان بیمه‌گر این سازمان انتخاب گردید و افتخار خدمت‌ رسانی به خانواده بزرگ تامین اجتماعی را پیدا کرده است که این امر نشان از بالندگی بیمه سرمد و نیز توجه تامین اجتماعی به ظرفیت بیمه سرمد برای این انتخاب را دارد.

لازم به ذکر است در گذشته نه چندان دور نیز مجموعه‌های بزرگ دیگر نظیر جهاد دانشگاهی، امور بیمه‌ای خود را به بیمه سرمد واگذار کرده بودند.

در شرایطی که بیش از ۳۰ شرکت بیمه در کشور مشغول به فعالیت هستند، واگذاری امور خدمات بیمه تکمیلی درمان به شرکت بیمه سرمد، نشان از توانایی این شرکت در جذب مشتریان بزرگ و نیز حاکی از  پتانسیل این مجموعه برای خدمات رسانی به سازمان‌های عظیم است که باعث افزایش رغبت و تشویق چنین نهادهایی برای همکاری با بیمه سرمد می‌شود.

اضافه شدن تامین اجتماعی به مشتریان ارزنده بیمه سرمد بدون شک برگ زرینی در تاریخ فعالیت‌های این شرکت و بیان‌گر توانایی بیمه سرمد در پوشش خدمات به مجموعه‌ها و نهادهای بزرگ کشور است.

یمه سرمد، پس از فراز و فرودهایی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ با آن مواجه شد، توانست با تغییر رویکردهای خود مشتریانش را حفظ کرده و در دوره جدید مدیریتی، سازمان‌های بزرگی مانند تامین اجتماعی را به جمع مشتریان ارزنده شرکت اضافه کند و در مسیر جدیدی گام بردارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches