×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اعتبارات امسال دامغان ۶۴ درصد افزایش یافت

اقتصادتهران: فرماندار دامغان گفت: اعتبارات این شهرستان در بودجه ۹۶ حدود ۱۸۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال اعلام شد که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۶۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر مجد روز پنجشنبه در کمیته شورای برنامه ریزی شهرستان دامغان در سالن جلسات فرمانداری، افزود: ۶۶ میلیارد و ۳۱۹ ریال در بودجه سال ۹۶ به اعتبارات فنی و عمرانی این شهرستان افزوده شد.

وی گفت: حرکت به سمت رشد و توسعه، صرفه جویی در هزینه ها و نتیجه‌محور بودن طرح ها از مهم ترین اهداف دولت تدبیر و امید است.

وی، تکمیل طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و کمک به اجرای دقیق طرح های اقتصاد مقاومتی را از برنامه های دارای اولویت شهرستان دامغان در سال ۹۶ عنوان کرد و گفت: برای ۱۷۵ طرح عمرانی این شهرستان تامین اعتبار شده است.

مجد با تاکید بر اینکه ۱۰ درصد اعتبار دامغان به رفع مشکلات آب و فاضلاب و پنج تا هشت درصد اعتبار در بخش های طرح های هادی روستایی هزینه می شود، یادآور شد: با توجه به شاخص بندی اعتبارات ماده ۱۸۰ اساسنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امید زیادی برای تخصیص این عتبارات مصوب وجود دارد.

فرماندار دامغان گفت: در نشست های گذشته، طرح هایی برای بهره برداری از طرح های با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی مصوب شد که باید مدیران دستگاه های اجرایی برای اتمام این طرح ها اقدام کنند.

شهرستان دامغان بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches