×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اطلاعیه شماره دو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

اقتصادتهران: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و نظر به اینکه در آستانه تعطیلات مذهبی تاسوعا و عاشورا جمع کثیری از هموطنان عزیز برای شرکت در مراسم عزداری و یا ادای نذورات خود به شهر های زیارتی و یا زادگاه خود سفر خواهند کرد طی اطلاعیه ای توصیه¬های ذیل را برای رفاه حال مسافران عزیز اعلام نمود:

 به مسافران توصیه می شود ضمن رعایت شئونات ماه محرم، به آداب، رسوم فرهنگ و اعتقادات جامعه محلی احترام گذاشته و فرهنگ تکریم از جامعه میزبان را پاس بدارند.

با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارندگی در مناطق مختلف کشور هموطنان عزیز قبل از سفر نسبت به برنامه ریزی و انتخاب مقصد سفر و محل اقامت خود اقدام نمایند.

هموطنان عزیز با تماس با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانها از برنامه¬های فرهنگی تدارک شده توسط دستگاههای عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها شامل بازارچه های خیریه و نمایشگاههای هنرهای سنتی، مذهبی و آئینی اطلاع حاصل نموده و دیدن نمایند.

به زائران عزیز پیشنهاد می¬شود شرکت در برنامه¬های بومی و محلی و عزاداری های سنتی و آئینی و به خصوص تعزیه¬ها را در برنامه خود قرار دهند.

هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده¬ای به شماره ۱۴۱ از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه ۱۳۴ از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفر خود برنامه ریزی نمایید.

مسافران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورده و از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده ها، اطراف رودخانه ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود خودداری کنند.

سامانه ۰۹۶۶۹ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به صورت شبانه¬روزی آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هموطنان و مسافران عزیز می¬باشد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches