×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه‌ای، ضمن تقدیر از کلیه نهادهای خدمات‌رسان به مسافران و گردشگران و تشکر ویژه از همکاری و همراهی هموطنان عزیز، توصیه های ذیل را اعلام نمود:

– با توجه به اینکه مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزشی از روز سه‌شنبه یک مهرماه فعالیت خود را آغاز می‌نمایند لذا از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود ضمن توجه به این موضوع، نسبت به برنامه-ریزی و مدیریت سفر بازگشت خود اقدام نمایند.

– با توجه به اینکه تعدادی از هموطنان و مسافران عزیز سفر بازگشت خود را به پایان هفته جاری موکول خواهند نمود لذا از تمامی دستگاههای خدمات‌رسان تقاضا می‌شود نسبت به تداوم اجرای طرح تابستانه تا پایان هفته جاری و ارائه خدمات مناسب و شایسته به هموطنان عزیز آمادگی کامل داشته باشند.

– کلیه واحدهای عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها که به ریاست استانداران محترم سراسر کشور به امر خدمات رسانی به مسافران و هموطنان عزیز مشغول هستند، لازم است تا پایان هفته جاری آمادگی کامل برای تداوم ارائه خدمات به مسافران و گردشگران بویژه در جاده ها و محورهای مواصلاتی پر تردد داشته باشند و تا حصول اطمینان از بازگشت ایمن مسافران از مقاصدگردشگری نسبت به استمرار در ارائه خدمات و مدیریت سفر اقدام نمایند.

– از مردم عزیز و مسافرانی که قصد مراجعت به شهرهای خود دارند درخواست اکید می‌شود به توصیه‌ها و تدابیر دستگاههای مسئول از جمله پلیس راهور، راهداری و نیروهای امدادگر در مسیر جاده‌ها و شهرهای بین راه، توجه و عنایت داشته و برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت راهها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای کشور و یا سامانه ۱۲۰ پلیس راه تماس حاصل نمائید.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امیدوار است تلاش‌ها و اقدامات مسئولین در دستگاههای خدمات‌رسان در مسیر بازگشت مسافرین موجب سفری ایمن، مطمئن و خاطره‌انگیز برای هموطنان عزیز باشد .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches