×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
«اشتغال فقرزدا» مهمترین برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

اقتصادتهران: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، «اشتغال فقرزدا » را یکی برنامه های مهم امسال این وزارتخانه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، «علی ربیعی» روز یکشنبه در مراسم رونمایی از پروژه‌های رایتل افزود: پیشگیری از گسترش فقر، محدود و محو کردن فقر از جمله برنامه‌هایی است که امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی بر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای فقر زدایی در روستا تاکید کرد و افزود: تلاش می شود بر بسترهای ارتباطی برای فقرزدایی در روستاها اقدام شود.

ربیعی شعار امسال وزارت تعاون را «هر روستا یک مزیت و هر روستا یک مهارت» عنوان کرد و از تدوین برنامه هایی در راستای تحقق این هدف خبر داد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بر قراردادن سیاست های رفاه در سبد ارتباطات و فناوری اطلاعات (آی سی تیICT ) روستایی تاکید کرد و افزود: تلاش می شود برنامه گسترش بیمه روستاییان و عشایر و حتی ارتقای رایانه روستاییان در برنامه های آی سی تی روستایی قرارگیرد.

ربیعی فقر و اشتغال را دو دغدغه مهم مقام معظم رهبری و دولت برشمرد و ادامه داد: گسترش فعالیت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند از فعالیت های غیر هدفمند فقرزدایی جلوگیری کند.

عضو هیات دولت یازدهم با بیان اینکه سالانه نزدیک به دویست هزارمیلیارد ریال با بودجه های عمومی و خیر جمعی در بخش رفاه کشور هزینه می شود، خاطرنشان کرد: هدفمندسازی این هزینه ها با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات اثربخش خواهد بود و فایده بیشتری به همراه دارد.

ربیعی بر ایجاد عدالت واقعی در بهره مندی با فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتخارخود را حفظ و صیانت از اموال کارگران و بازنشستگان در دولت یازدهم برشمرد و گفت: همواره تلاش خود را برای این موضوع به کار گرفته ام.

مراسم رونمایی از پروژه های اپراتور سوم تلفن همراه در آستانه رونمایی از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات صبح امروز با حضور محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، مصطفی پور محمدی وزیردادگستری و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.

عناوین پروژه هایی که در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت خدمات ارتباطی رایتل افتتاح شدند:

سامانه ارایه محتوای چند رسانه ای و تلویزیون همراه رایتل، ‎پرتال گنج انسان ،‎تست عملیاتی و میدانی LTE Advance،

‎تفکیک ترافیک داخل از خارج، ‎ارایه سرویس IPV6 و ‎افتتاح MVNO عنوان های پروژه های شرکت خدمات ارتباطی رایتل اپراتور سوم است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches