×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اسناد مفقود شده در مناطق سیل‌زده ظرف ۱۰ الی ۱۵ روز صادر می‌شود

اقتصادتهران: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از صدور اسناد مفقود شده در مناطق سیل‌زده ظرف ۱۰ الی ۱۵ روز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نخستین نشست فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مستقل مقاومت بسیج و شورای فرماندهی مرکز بسیج قوه قضاییه امروز در این سازمان برگزار شد.

احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: عنوان بسیج و بسیجی افتخار بزرگی است که همه وظیفه صیانت و حفاظت از این عنوان را به عهده داریم.

وی با بیان اینکه بسیج گره‌های بسیار بزرگی را از جامعه، مردم و امت اسلامی برداشته است، گفت: همین بس که امروز اجانب و دشمنان ما، دشمنان شماره یک بسیج هستند و این حکایت از راه درستی است که بسیج و سپاه در جامعه طی می‌کند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان داشت: آمریکا امروز علیرغم هزینه برای القای شعارهایی مثل احترام به قواعد بین المللی و دفاع از حقوق بشر، آن‌ها را زیر پا می‌گذارند و تصمیم‌هایی را به انجام می‌رسانند که در تعارض با قواعدی است که خود آن را شعار می‌دادند.

وی تاکید کرد: وقتی دشمنان به راحتی رکن اصلی نیروی دفاعی و نیروی نظامی یک کشور را جزو گروه تروریستی قرار می‌دهند و مقررات بین المللی را زیر پا می‌گذارند، نشان دهنده این است که حرکت سپاه و بسیح در این مسیر درست و اصولی است.

تویسرکانی ادامه داد: امروز فکر بسیجی باید بتواند بهتر از قبل به وظیفه خود عمل کند، طی ۴۰ سال گذشته شاهد توطئه‌های دشمنان بودیم همچون جنگ، فرهنگی و … که اگر در یک نظام سیاسی عادی بود باعث فروپاشی آن نظام می‌شد؛ اما با درایت رهبر انقلاب و اتحاد ملت نقش بر آب شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز ما و مردم بسیار هوشمندتر و با اعتماد به نفس بیشتر نسبت به گذشته این توطئه‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت و باید با دید باز آسیب‌ها را بشناسیم.

وی گفت: در نظام اداری کشور و بسیج شاخه ادارات، نیازمند نگاه انقلابی هستیم و با این نگاه می‌توانیم آسیب‌ها را پشت سر بگذاریم.

تویسرکانی با اشاره به اینکه امروز دغدغه جامعه رفع مشکلات نظام اداری شده است، تصریح کرد: بی شک این نگاه و شیوه‌های اداری باید اصلاح شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به انتصاب آیت الله رئیسی به منصب ریاست قوه قصاییه گفت: این موضوع فرصت خوبی است که تحولات در قوه قضاییه رقم بخورد و دستگاه قضایی نیازمند اصلاح است تا بیش از گذشته به وظایف خود عمل کند.

وی گفت: در سازمان ثبت تلاش کردیم تا مجموعه ما مفید باشد و منافع بیش از هزینه‌ها باشد و امید است این نگاه روز بروز گسترده و بهره وری ما بیشتر شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches