×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال ۱۱ هزار کارگاه از بخشودگی جرایم بیمه‌ای در کمتر از یک ماه

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای از زمان آغاز این طرح در ابتدای خرداد ماه خبر داد و گفت: از زمان صدور بخشنامه تاکنون حدود ۱۱ هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌‎اند.

به گزارش اقتصادتهران، میرهاشم موسوی در این زمینه اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است و از ابتدای سال با توجه به تکلیفی که بر دوش دولت گذاشته شد، سازمان تأمین‌ اجتماعی این موضوع را دنبال کرده و بخشنامه بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان با هدف تسهیل شرایط فعالیت برای کارگاه‌های دچار مشکل در ابتدای خرداد ماه صادر شد.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح و در کمتر از یک ماه، تاکنون حدود ۱۱ هزار کارگاه در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان با کارگاه‌های دچار مشکل توافق حاصل شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches