true
معاون خدمات سایپایدک از استقبال مشتریان خودروهای X100 و تیبا از سرویسهای ادواری این خودروها خبر داد.
مهدی روزبهانی با تاکید بر اهمیت انجام سرویسهای ادواری، اظهار داشت: انجام سرویسهای ادواری برای دارندگان خودروهای گروه X100 و تیبا که در دوره گارانتی قرار دارد، بر اساس توضیحات ارائه شده در دفترچه راهنمای مشتری الزامی بوده و ارائه خدمات گارانتی به خودروهای مذکور مشروط به انجام سرویسهای اولیه و ادواری است.
وی با بیان اینکه انجام سرویسهای ادواری موجب بهتر شدن عملکرد خودرو و تنظیم میزان آلایندههای خروجی از موتور میشود، ادامه داد: به دارندگان خودروهای یاد شده توصیه میشود با انجام به موقع سرویسهای ادواری، هزینههای مربوط به نگهداری خودرو را کاهش دهند.
روزبهانی تصریح کرد: در سرویسهای ادواری، فیلترها و روانکارهای اصلی خودرو مانند روغن موتور که تاثیر مستقیمی بر عملکرد موتور و افزایش طول عمر قطعات دارد مطابق با استانداردهای خودرو تعویض میشود.
معاون خدمات سایپایدک ادامه داد: به منظور رفاه حال مشتریان گروه خودروسازی سایپا محل سرویس سریع برای ارائه سرویسهای اولیه و ادواری در نمایندگیهای مجاز در نظر گرفته شده تا توقف خودرو در حداقل زمان ممکن باشد.
روزبهانی با اشاره به ارائه خدمات سرویسهای ادواری در نمایندگیهای سایپا، افزود: ارائه سریع و به موقع خدمات سرویس ادواری خودروهای X100 و تیبا در نمایندگیهای سایپا موجب استقبال از این اقدام شده است که بیانگر توجه مشتریان به نگهداری صحیح خودرو و پیشگیری از بروز ایراد در آن است.
وی تصریح کرد: چنانچه سرویسهای ادواری در مراکز غیر مجاز و توسط افراد غیر متخصص صورت گیرد ضمن اینکه موجب بروز اشکال در ارائه خدمات گارانتی می شود، خسارت قابل توجهی به مجموعه موتور، سیستم انتقال قدرت و تعلیق خودرو وارد می گردد.
طرح الزام سرویسهای ادواری خودروهای X100 و تیبا از ابتدای تیر ماه امسال در شبکه نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا به اجرا درآمده است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=4071
false
true