×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال شهروندان منطقه ۴ از طرح “من شهردارم”

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۴ از استقبال خوب شهروندان این منطقه و انجام موفقیت آمیز این طرح تاکنون از طرح “من شهردارم” خبر داد و گفت: امید داریم با مشارکت شهروندان شهری درخور شان و شخصیت آنها فراهم نماییم.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، “علی اصغر کمالی زاده” در این باره گفت:  استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی در اداره شهر یکی از راه‌هایی است که قدم نهادن در آن می‌تواند گام موفقیت آمیزی برای اداره شهری موفق باشد.

او ادامه داد: این مردم هستند که با توجه به نیازی که برای داشتن شهری بهتر لازم می‌بینند با نظرسنجی‌های صحیح و به موقع خود می توانند بهترین تصمیم ها و برنامه‌ها را برای مدیریت شهر خود گرفته و همراه و یار شهرداری‌ها باشند.

کمالی زاده گفت: هدف از اجرای این طرح در نظر گرفتن اولویت‌های شهروندان درباره طرح‌های شهری محله‌ای و منطقه‌ای بوده که در سال آینده با توجه به درجه اهمیت و نیازسنجی  همشهریان مدیریت شهری را در اجرای این پروژه‌ها یاری رسانند.

شهردار منطقه ۴ گفت: با استقبال خوبی که از این طرح تا امروز به تاریخ ۱۴ دی ماه شده است، ۲۸ هزار و ۶۵۸ نفر از اهالی محلات بیست گانه منطقه ۴ در نظرسنجی‌های این طرح مشتاقانه شرکت داشته و این روند همچنان ادامه دارد.

کمالی زاده در پایان گفت: همشهریان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی manshahrdaram.tehran.ir در این نظرسنجی بزرگ شرکت کرده و خواسته‌ها، نظرات، اولویت بندی‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند تا شهرشان طبق نظرات ایشان اداره شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches