×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال از نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد در مشهد

اقتصادتهران: دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس با استقبال کم نظیر فعالان اقتصادی مواجه شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مطنقه آزاد قشم، این نمایشگاه از این نمایشگاه ۲۷ تا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد در حال برگزاری است و سازمان منطقه آزاد قشم با ۱۰۰ بسته آماده سرمایه گذاری و ارائه به فعالان اقتصادی در نمایشگاه حضور یافته است.

حضور فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی از جمله کشورهای افغانستان،‌ پاکستان و روسیه و علاقه مندی برای آگاهی از ظرفیت‌های اقتصادی مناطق قابل توجه است.

فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم در مجموع به ارزش هفت میلیارد دلار در حوزه پروژه‌های نفت و انرژی و ۲۵ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال برای معرفی به سرمایه گذاران به دوزبان فارسی و انگلیسی آماده شده است.

معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با شرکت‌های صادراتی جدید در زمینه‌های مختلف و رونق تولید و توسعه صادرات از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches