×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال از خدمات نوین سایپایدک

حضور سایپایدک در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و محصولات وابسته در شیراز با استقبال گسترده ی بازدید کنندگان روبرو شد.

به گزارش  موج، سازمان خدمات پس از فروش سایپا در این دوره از حضور خود در نمایشگاه خودرو شیراز به معرفی خدمات کارت نارنجی و همچنین مقایسه ی قطعات تقلبی با قطعات اصلی پرداخت که با استقبال بازدیدکنندگان روبهرو شد.

نمایش بسته بندی های اصلی قطعات و مقایسه ی قطعات اصلی با قطعات تقلبی و همچنین اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص چگونگی شناسایی قطعات اصلی، ارائه ی کتاب‌ها و سی دی های آموزشی، نمایش قطعات برش خورده و معرفی خدمات کارت نارنجی، از جمله امداد ۲۴۷، امداد در محل، گارانتی بدنه و تمدید گارانتی برای مشتریان گروه سایپا، از جمله فعالیت هایی بود که مورد استقبال قرار گرفت.

برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه ی دارندگان خودروهای سواری سایپا و ارتباط مستقیم با مشتریان در خصوص دریافت پیشنهادها و انتقادها از دیگر اقداماتی بود که توسط سایپایدک در نمایشگاه شیراز انجام و با استقبال رو به رو شد.

نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان فارس نیز با حضور گسترده خود در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات جدید گروه سایپا پرداختند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه ۱۳ محصول خود را در معرض نمایش گذاشت و از چندین محصول جدید رونمایی کرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و محصولات وابسته با حضور گسترده ی گروه خودروسازی سایپا در مساحتی بالغ بر ۲۲۰۰ متر فضای نمایشگاهی از ۲۰ الی ۲۳ خرداد در شهر شیراز برگزار شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches