×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

موج :طرح ضیافت در تمام استان های کشور به منظور تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

قاسم نوده فراهانی رییس شورای اصناف کشور و مشاور رییس جمهوری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اعلام این مطلب گفت: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم به منظور برگزاری طرح ضیافت در تمام استان های کشور صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تامین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان مقرر شده در ۳۰۰ مرکز در سراسر کشور طرح ضیافت برگزار شود و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته شده در این طرح تمام کالاهای مورد نیاز مردم با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی ارائه می شود.

مشاور رئیس جمهوری تصریح کرد: در طرح ضیافت مردم می توانند کالاهای اساسی، مواد شوینده و مواد پروتئینی مورد نیاز خود با قیمتی پائین تر از سطح بازار تأمین کنند و بطور قطع تأمین مایحتاج مردم و تنظیم بازار در این برهه زمانی یکی از وظایف ما است که آن را با همکاری مجامع امور صنفی و تمامی اتحادیه ها انجام خواهیم داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches