اقتصادتهران: مدیریت شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان قم با تلاشی مضاعف در راستای بازاریابی و ارتقاء جایگاه بی بدیل خدمات بانکداری الکترونیک در میزان توسعه یافتگی بانکها و مؤسسات پولی و مالی، طی سالهای اخیر گسترش بکارگیری ابزارهای بانکداری الکترونیک را در دستور کار خویش قرار داده است.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این راستا ضمن انجام رایزنیهای متعدد با نهادها، ارگانها، شرکتها، سازمانها، مراکز خرید، مراکز درمانی، نهادهای آموزشی و مذهبی و همچنین بازاریابی های مستمر و هدفمند، موفق گردیده تا کنون ۵۷ دستگاه خودپرداز اعم از دیواری، سالنی و شعبهای را در سطح استان نصب و راه اندازی نماید.
گفتنی است، استان قم با ۱۴ شعبه فعال و ۷۸ نفر کارمند، دارای سرانه تعداد خودپرداز ۰۷/۴ ( از حیث تعداد شعب) و همچنین سرانه تعداد خودپرداز ۷۳/۰ ( از جهت تعداد پرسنل) بوده و این در حالی است که سرانه کشوری تعداد خودپرداز در بانک قرض الحسنه مهر ایران، از لحاظ تعداد شعب معادل ۷۷/۱ و از حیث تعداد پرسنل نیز معادل ۳۲/۰ می باشد.
گفتنی، این مدیریت از لحاظ تعداد خودپرداز، در بین بانکهای استان نیز دارای عملکردی مطلوب و جایگاهی ممتاز و ارزنده است.
دیدگاه ها بسته هستند.