×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
استان زنجان، دارنده رتبه نهم کشوری در میزان خرید گندم

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ گفت: استان زنجان در میزان خرید گندم، رتبه نهم کشوری را دارد.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال ۸۹ استان زنجان با خرید ۳۷۲ هزار تن گندم از کشاورزان توانست رکورد کشوری را از آن خود کند، اما این میزان طی امسال به ۴۵۰ هزار تن رسید و این جای خوشحالی دارد.

این مسئول ادامه داد: بیشترین میزان خرید گندم طی امسال ۹۸ هزار تن بوده و توسط شرکت زرین‌پیمان خدابنده صورت گرفته است، در واقع خدابنده با این میزان خرید که به اندازه مصرف یک ساله استان زنجان است توانست رتبه نخست کشوری در میزان خرید گندم را از آن خود کند.

وی با اشاره به این‌که هر سال ۵۰ درصد گندم استان زنجان، در مزارع خدابنده تولید می‌شود، افزود: پارسال در مجموع ۱۹۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شد و با در نظر گرفتن میزان رشد در خرید گندم نسبت به پارسال، زنجان بعد از استان کردستان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

ایزدی با بیان این‌که خوشبختانه در میزان خرید گندم بین ۱۰ استان نخست کشور هستیم، یادآور شد: تاکنون ۳۳ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches