×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
استانداردسازی سیستم مدیریت کیفیت لازمه پایتخت کشور اسلامی است

تهران اکونومی: داشتن استاندارد ها و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان برای شهر تهران به عنوان پایتخت کشور اسلامی لازم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک با اعلام این مطلب در جلسه اختتامیه ممیزی خارجی که به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت منطقه یک بر اساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و دریافت استاندارد تداوم حیات سازمانی((BCMS ایزو ۲۲۳۰۱:۲۰۱۲ منتهی شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید شهرداری‌ها خود را به ایده آل ها و استاندارد های لازمه زندگی شهری و ارتقاء سطح خدمات رسانی برسانند و خود را منطبق بر علم روز نمایند.

وی تمدید گواهی استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و دریافت ایزو ۲۲۳۰۱:۲۰۱۲ را گامی در جهت افزایش توانایی سازمان در ارایه خدمات بهینه و مورد تقاضای شهروندان دانست و گفت: سیستم مدیریت کیفیت هرساله در بخش های مختلف شهرداری منطقه یک برنامه ریزی و به انجام ممیزی و ارزیابی داخلی و خارجی می پردازد و امسال نیز برای سومین سال متوالی با همت و تلاش مدیران، کارشناسان و اعضای کمیته راهبری بهبود روش‌ها در معاونت‌ها، نواحی و حوزه های مستقل، توانست گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را بر اساس استاندارد بین المللی ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ تمدید و برای اولین بار در شهرداری تهران استقرار((BCMS ایزو ۲۲۳۰۱:۲۰۱۲ را از طریق تایید شرکت کانادایی NISCERT به‌دست آورد.

رضایی افزود: در ممیزی نهایی که با حضور ۶ ممیز انجام شد بیش از ۹۰ درصد فعالیت های سازمان ممیزی شد و مواردی چون تفکر سیستماتیک، فعالیت‌های گسترده مذهبی، فرهنگی، ورزشی جلب مشارکت شهروندان در برنامه های اجتماعی، توسعه سرانه‌های فضای سبز، تغییر شیوه‌های آموزش بازیافت، تعهد بالای مدیریت، برقراری ارتباط با مردم از طریق سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸، تکریم ارباب رجوع و… را از موارد قابل توجه دانسته شد.

به گفته قائم مقام شهردار منطقه یک این سازمان در راستای توسعه هدفمند شهرداری منطقه، تمام توانایی‌های خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهبود مداوم آن از طریق الزامات استانداردهای بین المللی به کار خواهد گرفت.

در این جلسه از اقدامات اداره بهبود روش‌ها و استقرار سیستم‌های مدیریتی شهرداری منطقه یک در تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین المللی ایزو ۹۰۰۱ و حوزه مدیریت بحران جهت دریافت ایزو ۲۲۳۰۱:۲۰۱۲ تقدیر و تشکر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches