×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
از موج نخست کرونا با کمترین آسیب خارج می‌شویم

اقتصادتهران: نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: راه اصلی ریشه‌کنی کرونا، قرنطینه است و مردم نیز در این راستا همراهی خوبی داشته‌اند، مسئولان نیز به صورت تمام وقت به تبعیت از دستور رئیس جمهور در محل کار خود حضور دارند.

به گزارش اقتصادتهران، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه چهارم فروردین در ستاد استانی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اعضای ستاد برگزار شد، افزود: انبارهای مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم در البرز پر و اطمینان بخش است و تولیدکنندگان نیز با قوای بیشتری در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی مردم نیز با رعایت اصول بهداشتی، فعال هستند و طی بازدیدی که صورت گرفت، محصولات بدون افزایش قیمت عرضه می‌شوند.

شهبازی با قدردانی از مردمی که در خانه ماندند و از ترددهای غیرضروری خودداری کردند، گفت: اقدامات و همراهی‌های مجموعه قضائی و نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران استان بسیاری قابل تقدیر است.

وی افزود: در تعاقب سیاست‌های ملی برای مقابله با کرونا، طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اصناف البرز اعلام آمادگی برای همراهی در این مسیر داشتند و نسبت به تعطیلی داوطلبانه مراکز عرضه کالاهای غیر ضرور اقدام کردند.

استاندار البرز اضافه کرد: در البرز به سمتی می‌رویم که از موج اول شیوع کرونا با کمترین آسیب خارج شویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches