×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
از این پس زمان هیچ مسابقه ای تغییر نمی کند

سرپرست سازمان لیگ با تقدیر از مسئولین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : از این پس زمان هیچکدام از مسابقات لیگ برتر تغییر نمی کند.

مهدی تاج در باره برگزاری مسابقات خانگی تیم های سورینت(راه آهن)، نفت و سایپا در ورزشگاهی غیر از استادیوم آزادی اظهار داشت: قصد داشتیم حقوق میزبانی باشگاه ها را رعایت کنیم و به بازی رفت و برگشت معنی بدهیم. از محمد رویانیان و علی دایی به خاطر اینکه باخت تیم خود را متوجه برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نکردند تشکر می کنم.

وی گفت: از امیر قلعه نویی و میرشاد ماجدی هم به طور ویژه قدردانی می کنم چون درخواست آنها برای تعویق ۲۴ ساعته بازی با راه آهن به حق بود اما به دلیل اینکه ما نمی خواستیم برنامه مسابقات تغییر کند با این درخواست مخالفت کردیم.

تاج بااشاره به نشست دوساعته امروز خود با علی کاظمی و غلامحسین بهروان گفت:ازآنها خواستم که از این پس به هیچ عنوان برنامه و ساعت مسابقات لیگ برتر را تغییر ندهند حتی اگر این درخواست از جانب من یا سازمان صدا و سیما باشد. صدا و سیما درخواست به حقی دارد مبنی بر اینکه مسابقات به گونه ای برگزار شود که اذان مغرب در بین دو نیمه بازی ها باشد که ما با این درخواست موافقت کردیم.

سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: تنها نقطه ضعف این سازمان تغییر زمان مسابقات است. با توجه به برگزاری مطلوب آیین اختتامیه وافتتاحیه و دیگر برنامه های لیگ، تلاش می کنیم تا مشکل تغییر برنامه مسابقات نیز به طور کامل رفع شود.

تاج تاکید کرد:نپذیرفتن درخواست به حق باشگاه استقلال که به عنوان نماینده ایران درلیگ قهرمانان آسیا حضور دارد به این معنی است که اگر درخواست دیگری از باشگاه های دیگر داشته باشیم به هیچ عنوان نخواهیم پذیرفت.

وی ادامه داد: باشگاه ها باید هماهنگی های لازم را با همه بخش ها انجام دهند تا دیگر درخواست تغییر زمان بازی های خود را نداشته باشند.

سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: تمام باشگاه های لیگ دسته یک باید بدهی های خود را بپردازند و اگر تعداد تیم ها به ۱۸ یا ۲۰ تیم برسد هم اشکالی ندارد. تصمیم قاطعی گرفته ایم که از این پس اجازه ورود تیم های بدهکار را به لیگ دسته یک ندهیم.

وی درباره مشکلات ورزشگاه تختی تهران نیز گفت: نور و جایگاه خبرنگاران مهمترین مشکلات این ورزشگاه است که در تلاش هستیم آنها را به زودی رفع کنیم.

اظهارات سرپرست سازمان لیگ برتر مبنی بر به حق بودن درخواست باشگاه استقلال واکنش مدیر رسانه ای باشگاه راه آهن را در پی داشت. امید گلمکانی در این باره خطاب به تاج گفت: چرا شما درخواست تیمی را که ۴۰ میلیارد در این فصل هزینه کرده است به حق می دانید؟

تاج در پاسخ به مدیر رسانه ای باشگاه راه آهن گفت: اینکه چه مقدار هزینه یک تیم می شود را باید ازخودشان بپرسید اما تاآنجا که من اطلاع دارم این میزان نبوده است.باتوجه به اینکه امکان برگزاری این مسابقه در روز دوشنبه وجود داشت و استقلال نماینده ایران بوده است ما این درخواست را به حق می دانستیم.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches