×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ازدواج مهمترین مسئله فرهنگی و اجتماعی روز جامعه است

مدیرکل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان بحث ازدواج را از مهمترین مسائل فرهنگی و اجتماعی روز جامعه عنوان کرد.

به گزارش مهر، مسعود امینی در ششمین جلسه ستاد امور جوانان استان گلستان، توسعه سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌های ازدواج و خانواده و حمایت ازسمن‌های تخصصی را از مهمترین برنامه‌های سال جاری اعلام کرد.

وی افزود: تشکیل مشاوره در حوزه ستادی همه ارگان‌ها از جمله پیشنهاداتی است که برای رفع سن بالای ازدواج می توان مطرح کرد.

جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان نیز در این جلسه توجه به مسائل دینی و پرورش معنویت در اجتماع به خصوص خانواده را بسیار مهم خواند و گفت: عجین کردن پرورش جسم جوانان با روح و بعد معنوی، آشنا نمودن جوانان با مسائل دینی و شعائر اسلامی می تواند افق روشنی را فرا روی جوانان باز کند.

وی تاکید کرد: توجه به مسائل اخلاقی می تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان از خانواده به عنوان مقدس ترین کانون فرهنگ در اسلام نام برد و اظهارکرد: باید با برنامه ریزی و رفع مشکلات در تشکیل و حفظ این کانون مقدس تلاش کنیم.

جمشیدی ادامه داد: آموزش قبل از ازدواج باید مورد توجه قرار گیرد و حتی در دانشگاه‌ها بحث آموزشی ازدواج جدی گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: توجه به تجربیات بزرگترها، تقویت پایداری‌های زندگی، افزایش مشوقات و رفع موانع بازدارنده و مشورت و تصمیم آگاهانه و مشاوره‌های خانوادگی از مهمترین برنامه‌های کاهش طلاق هستند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches