×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارزیابی پروژه “توان افزایی جوامع محلی” قلعه گنج

اقتصادتهران: مهندس سعیدی کیا با حضور در جمع پر شور روستائیان”چاه بهمن” بخش “خداداد” روند اجرای پروژه توان افزایی جوامع محلی قلعه گنج را مورد ارزیابی و کنترل قرار داد.

 به گزارش روابط عمومی بنیاد علوی  روز چهارشنبه ١ دی ماه ١٣٩۵ مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان از روند اجرای پروژه توان افزایی جوامع محلی در دهستان چاه دادخدا بازدید کرد.

 بنابر این گزارش بازدید از روستای چاه بهمن دهستان چاه دادخدا در راستای نظارت بر اقدامات اجرایی توان افزایی جوامع محلی مرتبط با پروژه توان افزایی طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی، انجام گرفت.

  تاکنون دراین روستا اقدامات متنوعی در راستای فرایند ارزیابی مشارکتی روستایی با مشارکت گروه های توسعه روستا صورت گرفته است. بر این اساس آخرین نشست ارزیابی مشارکتی روستا با عنوان نیازسنجی مشارکتی و ترسیم درخت مشکلات در مسجد امام حسین (ع) روستای چاه بهمن انجام پذیرفت.

در نشست  مذکور با مشارکت فعال ٨۴ نفر از اهالی روستا برای هر یک از نیازهای روستا ریشه مشکل و راه حل هر مشکل مشخص شد که در نهایت با تلفیق ریشه و راه حل درخت مشکلات طراحی شد.

در ادامه  عموما نیازهای استخراج شده در قالب سرمایه اقتصادی، زیرساختی و طبیعی و انسانی می باشد. این نشست بدنبال تصویرسازی مشترک از مشکلات در ذهن افراد و دستیابی به توافق جمعی بوده که با همراهی مردم در این نشست این امر مهیا شد. سپس هر گروه نتایج نیازسنجی و درخت چالش ها را برای سایر گروه ها تشریح نموده و از هریک از گروه ها درخواسگردید تا نظرات خود را نیز در ارتباط با سایر گروه ها بیان کند.

انتظار می رود در روزهای آینده صندوق توسعه پایدار روستای چاه بهمن راه اندازی شود تا از این مرحله به بعد فرایند وام دهی و پس انداز مالی در روستا یا بسیج سرمایه مالی روستا صورت پذیرد.

گفتنی است بر اساس برنامه پیش بینی شده تا پایان دی ماه ٢٠ صندوق توسعه پایدار روستایی به جمع ۶٠ صندوق در سطح دهستان های مختلف اضافه خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches