×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارزیابی نفرات و تجهیزات اعزامی به صحنه‌های حوادث

اقتصادتهران: به روز سازی آمادگی نیروهای اجرایی ستاد مدیریت بحران برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و بحران‌های احتمالی و ارزیابی نفرات و تجهیزات اعزامی به صحنه‌های حادثه؛ از سوی شهرداری منطقه ۱۱ در دست اقدام است.

به گفته نصرالله آبادیان رییس ستاد مدیریت بحران و شهردار منطقه ۱۱، مدیریت بحران در ساختمان ها و اماکن دولتی به لحاظ اهمیتی که این ادارات برای خدمت رسانی به عموم جامعه دارند؛ نقش مهمی در کنترل و کاهش خسارات وارده در مواقع ضروری دارد. از همین رو مانورهای آمادگی با هدف ارتقای آموزش اعضای تخصصی ستاد مدیریت بحران در ادارات دولتی در دست اقدام است.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به این که طی روزهای آینده مانور آتش سوزی در ساختمان مرکزی آبفا منطقه ۵ با همکاری اعضای عمومی و تخصصی ستاد بحران منطقه ۱۱، سازمان آتش نشانی، راهور منطقه ۱۱، نیروی انتظامی، اداره برق، اداره گاز منطقه و اورژانس برگزار خواهد شد؛ افزود: در این مانور تمام افراد و واحد های سازمان های ذی ربط و ارگان های شرکت کننده با مشارکت ستادی و عملیاتی خود وارد صحنه می‌شوند و استعداد های نفرات و تجهیزات اعزامی به صحنه های حادثه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

آبادیان تصریح کرد: هدف از اجرای این گونه مانورها؛ ایجاد آمادگی در کارکنان ادارات برای مقابله با انواع حوادث غیر مترقبه، کنترل اوضاع و ارتقای آمادگی سازمان های تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ است.

او همچنین گفت: برگزاری کلاس آموزش همگانی با موضوعات مبانی زلزله و آتش نشانی در شهرداری ناحیه ۳ نیز از دیگر برنامه های ستاد بحران این منطقه است که دراین کلاس آموزش همگانی پرسنل با مبانی زلزله به صورت تئوری و عملی انجام می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches