×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارزش وارداتی انواع خودروهای بی ام و ۲۰۱۷ اعلام شد

اقتصادتهران: گمرک ایران ارزش وارداتی انواع خودروهای بی ام و مدل سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، بیشترین ارزش وارداتی در بین خودروهای بی ام و سال ۲۰۱۷ مربوط به مدل ۷۳۰i و۷۳۰Li است که ارزش گمرکی آن برابر ۸۰۰ هزار یورو  اعلام شده است.

این در حالی است که حجم موتور این مدل از بی ام و در حدود ۳۰۰۰ سی سی است و هنوز واردات خودروهای با حجم موتور بالاتر از ۲۵۰۰ سی‌سی بر اساس مصوبه هیات دولت ممنوع است.

در عین حال کم‌ارزش‌ترین خودروی بی ام و اعلامی از سوی گمرک نیز مدل ۱۲۰i است که ارزشی برابر ۲۶ هزار و ۵۰۰۰ یورو برای آن در نظرگرفته شده است.

البته ارزش خودروهای مذکور بر مبنای ارزش فوب (ارزش در بندر مبدا) در نظر گرفته شده و هزینه‌های حمل و نقل و بیمه نیز باید در مورد آنها حساب شود. واردکنندگان خودرو باید چهار درصد مالیات علی الحساب و ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده هم بپردازند.

همچنین خودروهای کمتر از ۲۰۰۰ سی سی ۴۰ درصد و بالاتر از آن ۵۵ درصد تعرفه وارداتی دارند که باید توسط واردکنندگان پرداخت شود.

ارزش گمرکی انواع مدل های بی ام و ۲۰۱۷ به شرح زیر است:

مدل ارزش (FOB)
۱۲۵i A۱۴ ۲۸۴۰۰
۲۱۸i Active Tourer ۲۷۲۰۰
۲۲۵i Active Tourer ۳۱۵۰۰
X۱ ۲۵Xdrive ۴۲۰۰۰
۷۳۰Li – ۷۳۰i ۸۰۰۰۰
۲۲۸i Convertible ۴۰۵۰۰
۱۲۰i ۲۶۵۰۰
۵۲۰i saloon ۴۹۰۰۰
۵۲۸i saloon ۵۵۰۰۰

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches