×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارتقای سلامت اداری در شهرداری تهران

تهران اکونومی: حسین رحمت جانشین سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در آیین تکریم و معارفه رییس بازرسی شهرداری منطقه ۱۱؛ مقابله با فساد اداری ،ایجاد سلامت اداری، نظارت سیستمی و بازرسی مجازی را رئوس برنامه‌های شهراری تهران برای سال ۹۴ خواند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، جانشین سازمان بازرسی شهرداری تهران ضمن تبیین اهداف سازمان بازرسی بر مبنای عزم مدیریت شهری و تأکید شهردار تهران؛ توجه به کیفیت انجام امور در تمامی سطوح را اولویت امروز شهرداری تهران دانست و ایجاد زیر ساخت هایی برای حرکت به سمت شهر الکترونیک و رسیدگی سیستمی به تمامی درخواست های شهروندان را اقدامی ارزشمند عنوان کرد که رفاه شهروندان و رضایت مردمی حاصل آن خواهد بود.

او افزود: سلامت اداری جزء ارکان هر سازمان است و ما باید به گونه ای عمل کنیم که زمینه تخلف احتمالی وجود نداشته باشد و چنان چه فرآیندها به گونه‌ای تصحیح شوند که زمینه بروز خطا از بین برود و عوامل بازدارنده سیستمی پیش گیری های لازم را انجام دهند؛ شهرداری تهران الگوی سلامت اداری در دیگر سازمان‌ها خواهد شد.

رحمت با اشاره به این که تمرکز شهرداری تهران برای سال جدید معطوف به مباحث مالی خواهد بود؛ با تأکید بر این که کارهای خوب باید با کیفیت خوبی انجام شوند؛ ایجاد سلامت اداری، نظارت سیستمی و بازرسی مجازی را دستور کار امسال شهرداری تهران عنوان کرد.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ نیز در آیین تکریم و معارفه رییس بازرسی شهرداری منطقه ۱۱ ضمن تقدیر از همدلی و همفکری و تجربه محمد میرزاخانی که در طول سال گذشته برای حرکت رو به رشد پروژه های منطقه‌ای، جذب اعتبارات و نظم و انضباط در بودجه سال ۹۳ که منتج به جلب رضایت شهروندان و عملکرد بسیار مطلوب منطقه شد؛ تقدیر و تشکر کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches