اقتصادتهران: برنامههای عملیاتی سال 1402 بیمه دی در همایش سراسری مدیران این شرکت برگزار شد.
به گزارش اقتصادتهران، در این همایش دو روزه که با محوریت تبیین برنامه عملیاتی سال جدید بیمه دی برگزار شده بود، معاونین و مدیران ستادی در حوزههای مختلف، طی چهار پنل تخصصی به تشریح کلیات برنامههای عملیاتی این شرکت در سال جاری پرداختند. راهکارهای عملیاتی افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار، تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرآیندهای بیمهگری و نظارتی، ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان، توسعه کمی و کیفی و بهبود شبکه فروش، افزایش کارآیی و ارتقای بهره وری، توسعه فرهنگ بیمه، تقویت و ارتقای جایگاه برند «بیمه دی» از مهمترین سرفصلهای این پنلها بود.