×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارتقای امنیت و ایجاد فرصت‌های شغلی از اولویت‌های استان است

اقتصادتهران: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، ارتقای امنیت با تکیه برمردم و ایجاد فرصت های شغلی را از اولویت های اصلی این استان برشمرد.

محمد رحیم نوروزیان روز شنبه در شورای اداری خلیل آباد گفت: نیاز اصلی امروز کشور این است که بیش از گذشته بر فرهنگ کار و تلاش تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما تأکید بسیار بر کار شده است افزود: باید شبانه روز تلاش کنیم و تمرکز اصلی ما باید بر فرهنگ کار باشد زیرا ظرفیت های بیشمار در کشور وجود دارد که باید از این نعمت ها استفاده کرد.

وی همچنین با تأکید بر توجه بیشتر به حوزه تعلیم و تربیت، کنکور زدگی را از آفت های نظام تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: این امر موجب دوری دانش آموزان از فرهنگ کار و تلاش شده است بطوریکه در گذشته تمرکز خانواده ها بیشتر بر حرفه آموزی و کار فرزندان بود اما امروز بیشتر خانواده ها به دنبال کسب نتیجه از کنکور فرزندان خود هستند.

نوروزیان گفت: مدیران باید قدرت ریسک و شهامت تصمیم گیری داشته باشند و اگر مدیری این خصلت را نداشته باشد در آن پست خیانت کرده است.

وی همچنین با اشاره به خروج آمریکا از برجام افزود: برجام با تمام اشکالاتش آمریکا را به گوشه کشاند و آن را منزوی کرد و به همین سبب به دنبال این است از داخل کشور به ما فشار وارد کند لذا در رویارویی با این توطئه باید انسجام و وحدت در داخل کشور را حفظ کنیم.

وی اظهار کرد: خلیل آباد ظرفیت های فوق العاده ای در حوزه های مختلف دارد و تسهیلات خوبی برای اشتغال زایی به متقاضیان ارائه شده که می طلبد در سایه همکاری و مساعدت مسئولان مسیر تعالی و توسعه را با سرعت بیشتری بپیماید.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در این مقطع حساس نیاز مبرم به همفکری، صبوری و سعه صدر داریم.

بهروز بنیادی افزود: آمریکایی ها به دنبال این هستند که نارضایتی مردم افزایش پیدا کند لذا وظیفه مدیران به عنوان خط مقدم جبهه بسیار موثر تر و حساس تر از گذشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches