×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ارتقاء جایگاه بانک در ذهن مشتریان مرهون نقش آفرینی های روابط عمومی است

همایش تخصصی مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل بانک و مدیران روابط عمومی به مدت سه روز در مرکز آموزش حضرت عبد العظیم حسنی(ع) برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – در این همایش با تقدیر از تلاش های هوشمندانه و متعهدانه مدیران و کارکنان روابط عمومی بانک، ابراز داشت: ارتقاء جایگاه بانک در ذهن مشتریان و آحاد جامعه مرهون زحمات و نقش آفرینی های شماست.

نتاج با اشاره به چالش های موجود در محیط پیرامون بازار پولی و مالی، خاطر نشان کرد: با کمک روابط عمومی و با تحلیل تغییرات محیطی می توانیم حضور گسترده تری در بازار پولی و مالی کشور داشته باشیم.

وی التزام به اجرای بانکداری اسلامی را وجه تمایز بانک مهر اقتصاد با سایر موسسات پولی و بانکی کشور عنوان کرد و گفت: حذف ربا از معاملات بانکی مقدمه دستیابی به نظام بانکداری اسلامی است که به یاری حضرت حق بانک مهر اقتصاد در حال گذر از مرحله بانکداری بدون ربا و استقرار بانکداری اسلامی است.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد پیاده سازی بانکداری اسلامی را مستلزم اصلاح در ساختارهای مالی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و ابراز داشت: هدف اصلی ما تحقق قوانین و مقررات شرعی و دستورات الهی در معاملات اقتصادی است لذا چنانچه این مهم انجام شود انتفاع و سود اقتصادی نیز محقق می شود.

در ادامه منصور شیخ الاسلامی – رئیس اداره کل روابط عمومی بانک – با تشریح نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: نخستین گام در تحقق سند اقتصاد مقاومتی گفتمان سازی آن است از اینرو روابط عمومی در کنار رسانه می تواند با تبیین و تفهیم این سند اقتصادی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی ایفا کند.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تهدیدات واکسینه می کند، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها می توانند با رصد اتفاقات و تغییرات محیطی و تحلیل و انتقال آن به بدنه مدیریت سازمان کمک کنند تا با شناسایی تهدیدها و فرصت ها در مرتفع کردن موانع و مشکلات نقش آفرین باشند.

وی گفت: باید اخلاق، فرهنگ و مبانی اندیشه اسلامی را همواره مورد توجه قرار دهیم و به عنوان یک الگوی سازمانی دستیابی به بالاترین معیارهای اقتصاد مقاومتی را در برنامه های خود قرار دهیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches