×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: ارتباط تلفنی مراکز مخابراتی جماران، شهید مفتح، شهید سعادتمند، شهید لطیفی، الغدیر، شهید ورمزیاری گلستان و کوشک برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا یکشنبه با اختلال روبرو می‌شود.

به گزارش شنبه مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۲۲۸، ۲۲۲۹، ۲۲۸۰ تا ۲۲۸۳ و ۲۶۱۰ تا۲۶۱۴ در محدوده خیابان نیاوران و منظریه به مدت ۴۸ ساعت مختل می شود.

در مرکز مخابرات شهید مفتح با پیش شماره‌های ۲۲۸۴ تا ۲۲۸۹، ۲۶۷۰ و ۲۶۷۱ در محدوده خیابان‌های شریعتی، زیبا، احمدیه یکم، حسن امانی، پور مشکاتی و مهرداد جنوبی اختلال بوجود خواهد آمد.

در مرکز مخابرات شهید سعادتمند با پیش شماره‌های ۴۴۲۰ تا ۴۴۲۷ و ۴۴۳۸ در محدوده بزرگراه حکیم، بلوار مرزداران، اشرفی اصفهانی و ابوالفضل اختلال ایجاد می‌شود.

در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره‌های ۲۲۹۳ تا ۲۲۹۸، ۲۶۷۵ و ۲۶۹۱ در محدوده میدان حسن آباد و خیابان وفامنش اختلال به وجود می‌آید.

در مرکز الغدیر با پیش شماره‌های ۳۳۰۰ تا ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ تا ۳۳۷۳، ۳۳۴۳ و ۳۶۶۲ در محدوده خیابان های شهید تاوی، طیب، شهید اعظم نظامی و شهید دربندی اختلال بوجود می‌آید.

در مرکز مخابرات شهید ورمزیاری گلستان با پیش شماره های ۵۶۳۱ تا ۵۶۳۳، ۵۶۳۸، ۵۶۷۴ و ۵۶۶۷ در محدوده خیابان سبزدشت، گلستان و شهرستان بهارستان به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches