×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارایه تسهیلات ویژه به محبوسان غیرعمد مناطق سیل‌زده

اقتصادتهران: در راستای حمایت از مردم مناطق سیل زده موضوع ارایه تسهیلات ویژه به زندانیان جرایم غیرعمد مورد موافقت اعضای هیات مدیره ستاد دیه کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی مدیرعامل این نهاد حمایتی در این باره گفت: ستاد دیه مجموعه‌ای مردمی است که رسالت آن با اعتبار دریافتی از جانب خیرین بر رفع مشکل آن‌هایی توجه دارد که ناخواسته راهی حبس شده و در ادامه به دلیل عدم پشتوانه مالی ماه‌ها و بعضا برخی سال‌ها در زندان می‌مانند. دریافت اخبار تلخ حاکم در برخی شهرها و روستاها بر آن داشت تا با تشکیل جلسه فوق‌العاده برای حل مصائب خانواده‌هایی که در کنار معضل سیلاب به دلایلی چون بدهی‌ مالی (غیر کلاهبرداری) بستگان آن‌ها گرفتار حبس شده تسهیلات ویژه و فوری قائل شویم.

وی افزود: برای همین منظور با هماهنگی صورت گرفته ضمن مشارکت حداکثری در امر امدادرسانی، نمایندگی ستاد دیه در  استان‌های گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و فارس موظف شدند ضمن شناسایی محبوسان واجد شرایط ، صرف نظر از قیود مندرج در شیوه‌نامه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات نسبت به آزادی محکومان یاد شده اقدام نمایند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور تاکید کرد: درگیری اقارب نسبی و سببی درجه اول این دسته از زندانیان در امر مقابله با بحران ناشی از سیل و همچنین تایید ستاد مدیریت بحران تنها شروط بهره‌مندی از این امکان تعریف شده‌اند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches