×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه وام‌های خرد و کوچک در دستورکار بانک رسالت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، اندیشیدن تمهیدات درست از طرف بانک و همچنین ارائه وام های خرد و کوچک را از جمله مهمترین مواردی دانست که از سوی بانک دنبال خواهد شد.

محمدحسین حسین زاده با اشاره به تجربه ۲۰ ساله این بانک در امر قرض الحسنه گفت: دیگر بعد از بیست سال می‌توانیم بگوییم در مساله قرض الحسنه تخصص داریم و در صورت حمایت نقش ارزنده تری ایفا خواهیم کرد.

حسین زاده علاوه بر خدمات بانکی از جمله؛ بانکداری الکترونیک – اینترنت بانک و همراه بانک، اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی با اقساط حداکثر ۶۰ ماهه را مهمترین محصول بانک قرض الحسنه رسالت دانست.

وی همچنین از اشاعه فرهنگ قرض الحسنه بصورت حرفه‌ای و تخصصی در قالب انجمن مستقل حامیان قرض الحسنه نیز خبر داد و گفت: با توجه به ریشه مذهبی و تاریخی این سنت پسندیده ، به هرنحوه این فرهنگ گسترش بیشتری پیدا کند، به نفع مردم خواهد بود. در بطن این موضوع خیر و احسان نهفته است و قرض الحسنه می تواند در جهت ارتقای سطح رفاه مردم خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد؛ بنابراین لازم بود که پایگاهی در قالب یک انجمن مردمی و مستقل برای حمایت از قرض الحسنه و اشاعه فرهنگ آن در سطح جامعه تشکیل شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به اینکه این انجمن توسط حامیان و معتقدان به قرض الحسنه تاسیس شده است، افزود: قرار است یکسری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه برگزار شود و با تلاش‌هایی که صورت خواهد گرفت سعی داریم بطور اخص این فرهنگ شایسته در میان مردم بیش از بیش تقویت شود و امروز در قالب یک تشکل مردم نهاد به نام حامیان فرهنگ قرض الحسنه نمود پیدا خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches