×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمات ورزشی متنوع به شهروندان منطقه ۷

اقتصادتهران: مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه ۷ از اجرای برنامه های متنوع ورزشی در این منطقه با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد حیدری ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء سطح سلامت شهروندان وتوسعه تفریحات سالم در میان آنها، ویژه برنامه های ورزشی برای شهروندان این منطقه برگزار می شود.

وی با تأکید بر اهمیت ورزش بر سلامت روحی و جسمی شهروندان، تصریح کرد: برنامه تفریحات محله ای در رشته ایروبیک و شطرنج در تاریخ ۲۵ و ۲۸خردادماه در سرای محله حشمتیه و فوتبالدستی در تاریخ ۲۶ خردادماه در سرای محله خواجه نظام الملک برپا خواهد شد.

مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه ۷ خاطرنشان کرد: برپایی جشنواره ورزشی گردش در کوه برای مخاطبین سرای محلات شارق، بهار، سهروردی و خواجه نظام به ترتیب در تاریخ ۲۰ خرداد ماه به مقصد ارتفاعات کلکچال، ۲۱ خردادماه ارتفاعات درکه و ۲۴ خردادماه ارتفاعات توچال نیز از دیگر ویژه برنامه های اجرایی خواهد بود.

حیدری همچنین در تشریح برنامه های اجرا شده به برگزاری همایش تفریحات سالم در مدرسه شهدای محراب خبر داد و گفت: این برنامه با هدف توسعه ورزش همگانی و ترغیب دانش آموزان به ورزش در رشته‌های بدمینتون و دو مقاومتی اجرا و در انتها به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches