×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: اسماعیل لـله‌گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفر به استان خراسان رضوی ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان بانک متبوع بر توجه به خواسته و نیاز مشتریان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، لـله گانی در جمع کارکنان این بانک در خراسان رضوی پاسخ به خواسته مشتریان را از مهمترین وظایف و رسالت های بانک برشمرد و گفت: ارایه خدمات با کیفیت و استاندارد بالا و برآورده ساختن نیاز مشتریان به گونه ای که بتوان ارزش بیشتری برای آنان خلق کرد را از اهداف خود می دانیم.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت پذیرفته و افزایش تنوع در خدمات در پی آنیم تا برای هر مشتری خدمات خاص تعریف و مشکلات احتمالی آنها را در کمترین زمان ممکن رفع نماییم.

مدیر عامل در ادامه سخنانش با اشاره به راه اندازی ۵٠٠ واحد مشاوره و سرمایه گذاری در آینده نزدیک گفت: این بانک با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و هموطنان ایجاد ۵٠٠ واحد مشاوره و سرمایه گذاری را در دستور کار قرار داده است. که بر اساس آن متقاضیان و مشتریان می توانند علاوه بر بهره مندی از خدمات بانکی همچون نحوه دریافت تسهیلات، استفاده از خدمات الکترونیکی و… از خدماتی از قبیل: بیمه، خدمات ارزی و صرافی، کارگزاری بورس و… برخوردار گردند.

وی افزود: بانک صادرات ایران با بهره گیری از قابلیت و توانمندی های در داخل و خارج از کشور از ظرفیت بسیار بالای برای ارایه خدمات بانکی و مالی بر خوردار بوده و متقاضیان می توانند برای استفاده از خدمات مربوطه و همچنین بهره مندی از خدمات مشاوره ای به این واحدها مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی شبکه بانک صادرات ایران ارایه این نوع خدمات به عنوان نهضت و خیزشی در خدمات مالی و بانکی و کمک موثری به سرمایه گذاران در اقصی نقاط کشور در انجام فعالیت های اقتصادی محسوب می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches