true
سازمان خدمات پس از فروش گروه سايپا با بهرهگيري از روشهاي نوين، بر مبناي نيازهاي مشتريان خدمات متنوع ارائه ميدهد.
به گزارش موج، مصطفي وحيدزاده، مدير عامل سايپايدك، با بيان اين مطلب گفت: سايپا همواره پرچمدار صنعت خودرو در كشور بوده و برخورداري از شبكه ي گسترده ي فروش و خدمات پس از فروش مزيت رقابتي براي سايپا به شمار ميرود.
وي که در جمع رؤساي انجمنهاي صنفي نمايندگيهاي سايپا سخن مي گفت، اظهار داشت: شبكه ي نمايندگيها بهترين يار و همراه گروه سايپا است، اما؛ بايد به اين نكته نيز توجه كنيم كه چنانچه در ارائه ي خدمات نوآوري نداشته باشيم، پيشرفت نخواهيم كرد.
وحيدزاده ادامه داد: توجه بيشتر به كسب و كارهاي نوين با محوريت كارت نارنجي و كاهش هزينهها ميتواند ادامه ي مسير را براي شبكه نمايندگيها هموار كند.
مدير عامل سايپايدك با بيان اينكه برگزاري جلسات استاني با نمايندگيها امسال نيز پيگيري ميشود، تأكيد كرد: افزايش اختيارات و تقويت انجمنهاي صنفي و كاهش تصديگري سايپايدك در سال جاري به طور جدي پيگيري خواهد شد.
وحيدزاده افزود: در سال جاري افزايش فروش كارت نارنجي را در دستور كار قرار خواهيم داد تا با كمك هم و با برطرف كردن نقاط ضعف، آمار فروش را افزايش دهيم.
وي تصريح كرد: تأمين به موقع قطعات و سرعت در ارائه خدمات در برنامهريزيها مد نظر قرار گرفته است و اميدواريم با تحقق اين برنامهها ضمن كاهش هزينهها و گسترش خدمات نوين، در پيشبرد اهداف گروه خودروسازي سايپا نقش تأثيرگذاري داشته باشيم.
مدير عامل سايپايدك همچنين به طرح تقويت نظارت بر شبكه ي اشاره كرد و افزود: در اين طرح كه با هدف پيشگيري از بروز مشكلات احتمالي اجرا ميشود، با انجمنهاي صنفي همكاري مؤثري خواهيم داشت.
وحيدزاده در ادامه با اشاره به اجراي موفقيت آميز طرح امداد نوروزي سال 93، از مشاركت گسترده ي نمايندگيها در اين زمينه قدرداني كرد و گفت: اجراي طرح امداد نوروزي بدون مشاركت گسترده نمايندگيها و انجمنهاي صنفي امكان پذير نبود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=7758
false
true