true
سازمان خدمات پس از فروش گروه سایپا با بهرهگیری از روشهای نوین، بر مبنای نیازهای مشتریان خدمات متنوع ارائه میدهد.
به گزارش موج، مصطفی وحیدزاده، مدیر عامل سایپایدک، با بیان این مطلب گفت: سایپا همواره پرچمدار صنعت خودرو در کشور بوده و برخورداری از شبکه ی گسترده ی فروش و خدمات پس از فروش مزیت رقابتی برای سایپا به شمار میرود.
وی که در جمع رؤسای انجمنهای صنفی نمایندگیهای سایپا سخن می گفت، اظهار داشت: شبکه ی نمایندگیها بهترین یار و همراه گروه سایپا است، اما؛ باید به این نکته نیز توجه کنیم که چنانچه در ارائه ی خدمات نوآوری نداشته باشیم، پیشرفت نخواهیم کرد.
وحیدزاده ادامه داد: توجه بیشتر به کسب و کارهای نوین با محوریت کارت نارنجی و کاهش هزینهها میتواند ادامه ی مسیر را برای شبکه نمایندگیها هموار کند.
مدیر عامل سایپایدک با بیان اینکه برگزاری جلسات استانی با نمایندگیها امسال نیز پیگیری میشود، تأکید کرد: افزایش اختیارات و تقویت انجمنهای صنفی و کاهش تصدیگری سایپایدک در سال جاری به طور جدی پیگیری خواهد شد.
وحیدزاده افزود: در سال جاری افزایش فروش کارت نارنجی را در دستور کار قرار خواهیم داد تا با کمک هم و با برطرف کردن نقاط ضعف، آمار فروش را افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: تأمین به موقع قطعات و سرعت در ارائه خدمات در برنامهریزیها مد نظر قرار گرفته است و امیدواریم با تحقق این برنامهها ضمن کاهش هزینهها و گسترش خدمات نوین، در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا نقش تأثیرگذاری داشته باشیم.
مدیر عامل سایپایدک همچنین به طرح تقویت نظارت بر شبکه ی اشاره کرد و افزود: در این طرح که با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی اجرا میشود، با انجمنهای صنفی همکاری مؤثری خواهیم داشت.
وحیدزاده در ادامه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح امداد نوروزی سال ۹۳، از مشارکت گسترده ی نمایندگیها در این زمینه قدردانی کرد و گفت: اجرای طرح امداد نوروزی بدون مشارکت گسترده نمایندگیها و انجمنهای صنفی امکان پذیر نبود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=7758
false
true