×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمات بی‌نقص هلال‌احمری‌ها به راهپیمایان

اقتصادتهران: رئیس جمعیت هلال‌احمر با حضور در راهپیمایی میلیونی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، تاکید کرد: مردم با حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، کشوری آباد و آزاد دارند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، دکترسیدامیرمحسن ضیایی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با اشاره بهاینکه ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، افزود: در دهه چهارمانقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و مردم همچنان با شور و حلاوت بسیار درراهپیمایی حضور دارند و ما نیز به تبع مردم در این راهپیمایی ملی حضوریافتیم.

وی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیز به عنوان قطرهای از دریای بیکران حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمنهمراه هموطنانمان حضور  یافته و خدمتگزار ملت بزرگوار و همیشه در صحنهمان بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مردم ما با حضور میلیونی درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامیاعلام می کنند، اظهارداشت: مردم ما با حمایت خود از آرمان های انقلاباسلامی کشوری آباد و آزاد دارند.

حضور رئیس جمعیت هلال احمر در پایگاه های امدادی مستقر در مسیر راهپیمایی

دکتر ضیائی با اشاره به برپایی پایگاه ها و پست های امدادی هلال احمر درسرتاسر مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: جمعیت هلال احمر همانندسال های گذشته اقدام به برپایی پست ها و پایگاه های امدادی کرد که اینپایگاه ها نسبت به ارائه خدمات امدادی به راهپیمایان خدمات ارزنده ایارائه کرد.

وی به حضور میلیونی هموطنان در راهپیمایی ۲ بهمن ماه اشاره کرد و یادآورشد: در طول مسیر راهپیمایی امدادگرانی را مشاهده کردیم که در حال ارائهخدمات به هموطنان بودن که این خدمات شامل تست قند خون و فشار خون، ویزیتبیماران و همچنین انتقال بیماران به مراکز درمانی از طریق آمبولانس هایهلال احمر صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص برپایی چادرهایی به منظور استراحتسالمندان، بیان کرد: برای حضور حداکثری سالمندان در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن ماه تدابیر لازم از سوی جمعت هلال احمر اندیشیده شد و چادرهاییبرای استراحت سالمندان در طول مسیر برپا شد.

یادآور می شود، رئیس جمعیت هلال احمر در طول مسیر راهپیمایی از تمامی پایگاه های مستقر در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شامل پایگاه های امداد  و نجات، درمانگاه های سیار، محل استراحت سالمندان، خیمه های نماز و غرفه های فرهنگی بازدید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches