×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه خدمات امدادی به بیش از ۸ هزار نفر متاثر از کولاک

اقتصادتهران: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با ارائه گزارش عملیات برف و کولاک از ۳۰ آبان تا امروز پنجم آذر، گفت: خدمات امدادی به هشت ‌هزار و ۸۰۰ نفر از هموطنان درگیر برف و کولاک در ۱۲ استان کشور ارائه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک ۶ روز گذشته در کشور، افزود: خدمات امدادی لازم در ۵۵ محور، شهر و مناطق عشایرنشین درگیر برف و کولاک در ۱۲ استان‌ شامل مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، تهران، خراسان رضوی و شمالی و زنجان، کرمان، فارس و یزد به هموطنان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: طی عملیات امداد و نجات، ۲۲ نفر از هموطنان به مناطق امن و هشت نفر به مرکز درمانی منتقل شدند و علاوه بر آن خدمات درمان سرپایی به ۳۲ تن ارائه شد.

فتحی با اشاره به اسکان اضطراری یکهزار و ۲۵ نفر از هموطنان، افزود: بر این اساس عملیات رهاسازی برای ۸۸۹ دستگاه خودرو از برف انجام شد و در مجموع این عملیات‌ها ۱۵۱ تیم عملیاتی شامل ۵۵۳ امدادگر و نجاتگر به‌کار گرفته شد.

وی یادآور شد: همچنین ۵۰۰ قوطی انواع کنسرو، ۷۰۰ قرص نان، ۱۸۰ بطری آب، ۲۰ کیلوگرم خرما، ۲۵۰ تخته پتو و ۳۲۰ شعله والور میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches