×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

صنایع بیمه در اتحادیه اروپا از اجرای قوانین جدید مدیریت ریسک در صنعت بیمه خشنود نیستند.

به گزارش لایو اینشورنس، برخی از کشورهای اتحادیه اروپا اعلام کردند که اجرای قوانین جدید مدیریتی برای صنعت بیمه، برای آنان محدودیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

اتحادیه اروپا در حال حاضر بر روی اجرای طرحی متمرکز شده است که طبق آن قوانین مدیریتی جدیدی را به صنعت بیمه پیشنهاد می کند. این قوانین، استانداردهای مدیریتی جدیدی را در برابر شرکت های بزرگ بیمه قرار می دهد تا آنان در صورت بروز بحران های مالی بتوانند بر مشکلات پیروز شوند.

بر اساس مقررات جدید اتحادیه اروپا، شرکت های بیمه در این اتحادیه، ملزم خواهند بود مقادیر بیشتری نقدینگی در ذخایر مالی خود نگه دارند تا در صورت بروز شرایط سخت اقتصادی، این شرکت ها که مردم و صنایع به آنان وابسته اند، به سرعت ورشکسته نشوند و به کمک های دولتی نیازمند نباشند.

طبق این گزارش، میلیاردها پوند در بریتانیا برای اجرای این طرح صرف شده است، آن هم در حالی که به عقیده بسیاری از کارشناسان بیمه، انگلیس در نهایت رژیم قانونی وضع می کند که چندان با قوانین کنونی متفاوت نیست. البته رژیم قانونی کنونی هم با وجود بحران مالی عملکرد خوبی داشته است.

در آلمان نیز مدیران در صنعت بیمه معتقدند که نمی توانند در زمان تعیین شده این قوانین جدید را اجرایی کنند چراکه با اجرای این قوانین، بیمه گران با محدودیت بیشماری مواجه می شوند.

سازمان نظارت مالی در آلمان با انتقاد شدید از این طرح و ضرب الجعل تعیین شده، اعلام کرد که این قوانین از کانال های مختلف بر شرکت های بیمه تاثیر می گذارد و مجبور کردن تمامی شرکت ها برای اجرای قوانین جدید، کل صنعت بیمه را با مشکلات زیادی درگیر می کند.

در بیانیه این سازمان آمده است که اگر ضرب الجعل تعیین شده قابل تغییر نباشد، آلمان دیگر از این قوانین جدید حمایت نخواهد کرد؛ چرا که برداشتن گام های این چنینی کل صنعت بیمه در اتحادیه اروپا را به نابودی می کشاند.

این سازمان تنها ارگانی نیست که با اجرای این قوانین مخالفت کرده است و بسیاری از مدیران شرکت های بیمه در اروپا نیز معتقدند که باید زمان بیشتری را به این مسئله اختصاص دهند. برخی از آنان پیشنهاد کرده اند که حداقل هفت سال برای پذیرش و اجرای قوانین جدید فرصت داده شود.

گابریل برناردینو” رئیس سازمان بیمه و بازنشستگی مشاغل اتحادیه اروپا، که اکنون مسئولیت نوشتن قوانین جدید برای بیمه گران اروپایی را برعهده دارد، پیش از این خواهان افزایش اختیارات این سازمان برای ممنوع یا محدودکردن فعالیت های مالی شده بود.

به گزارش صنعت بیمه سازمان بیمه و بازنشستگی مشاغل اتحادیه اروپا، یکی از سه بدنه نظارتی اتحادیه اروپا برای صنعت مالی است که در حال حاضر اتحادیه اروپا سرمایه های آن را تامین می کند و حدود ۴۰ درصد بودجه آن را به طور مستقیم پرداخت می کند. ۶۰ درصد بقیه بودجه را کشورهای عضو پرداخت می کنند.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches