×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان برای بازآفرینی شهرها

اقتصادتهران: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در چارچوب اجرای ‘طرح بازآفرینی شهری’ حمایت از بازسازی و نوسازی محلات فرسوده است و امسال ۴۰ هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی برای این امر اختصاص یافته است.

هوشنگ عشایری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۰ هزار میلیارد ریال از این مبلغ برای بخش تسهیلات نوسازی و ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز در بخش خدمات زیربنایی است.

وی ادامه داد: اجرای بازآفرینی شهری با همکاری وزارت کشور و شهرداری ها از تکالیف وزارت راه و شهرسازی در برنامه ششم توسعه است.

وی اضافه کرد: توسعه خدمات زیربنایی، توسعه ورزشگاه ها و درمانگاه ها، بهسازی فضاهای عمومی و نوسازی و مقاوم سازی مسکن از مهمترین برنامه های شرکت بازآفرینی شهری ایران است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه برای بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی نیز هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط شرکت بازآفرینی شهری تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار واحد شهری در آذربایجان غربی تسهیلات بهسازی و نوسازی دریافت می کند، ادامه داد: واحدهای شهرستان ارومیه تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۹ درصد و واحدهای سایر شهرستان های این استان تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۹ درصد دریافت می کنند.

به گزارش ایرنا، اجرای طرح بازآفرینی شهری «امید» از ۱۹ بهمن ماه سال گذشته در سی و نهمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در وزارت راه و شهرسازی کلید خورد؛ در این طرح برنامه نوسازی بافت‌های فرسوده توسط بخش خصوصی با تسهیل گری دولت اجرا می شود.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در این نشست ضمن صدور دستور آغاز اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری امید در چند استان، گزارش عملکرد ستاد ملی بازآفرینی شهری و کارگروه‌های زیرمجموعه را نیز مورد بررسی قرار داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches