×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص هزار میلیاد تومان تسهیلات اشتغال

اقتصادتهران: استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این استان نخسین استانی بود که تمام شهرهای آن گازرسانی شد گفت: در سال ۹۷ هم نخستین استان خواهد بود که گازرسانی به همه روستاهای آن پایان می یابد و به خطه سبز تبدیل می شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی جمعه در آیین بهره برداری متمرکز پروژه ها ی دهه فجر شهرستان گرمه با گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی مردم را ولی نعمتان مسئولان جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: پشتیبانی و حضور همیشگی مردم در صحنه باعث شده است این انقلاب از مسیر خود خارج نشود.

وی افزود: تفکر و تدبیر امام(ره) در جامعه ایجاد امید و نشاط بود و این مهم همچنان ادامه دارد و این دولت هم در خدمت مردم و در راستای اهداف ترسیم شده ایشان گام بر می دارد.

استاندار خراسان شمالی توسعه پایدار استان را مستلزم توسعه روستاها دانست و گفت: توسعه پایدار به صرف احداث راه و شبکه آب و برق ایجاد نمی شود بلکه باید شغل و درآمدزایی برای روستاییان و ماندگاری آنان تضمین شود.

صالحی افزود: برنامه های هدفگذاری شده برای روستاهای استان شامل روستای بدون بیکار، سبز و هدف گردشگری، در راستای توانمندسازی و الگوسازی برای بقیه روستاها و شهرها تعریف شده است .

وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا برای استان اختصاص یافته که نیمی از آن با سود تک رقمی است و تعاونی ها، روستاییان و عشایر می توانند از آن بهره گیرند.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه اعتبارات شهرستان گرمه در دولت تدبیر و امید با ۱۳۰ درصد رشد نسبت به گذشته به حدود ۲۳ میلیارد تومان رسیده گفت: بودجه های دولتی کافی نیست و مردم نیز برای سرمایه گذاری به میدان بیایند.

صالحی در بازدید از سد در حال احداث گلمندره در شهرستان گرمه نیز این پروژه را اولویت های ۱۳گانه استان در بودجه ۹۷ استان ذکرکرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches