×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص جوایز صادراتی برای خدمات فنی مهندسی

اقتصادتهران: معاون وزیر صنعت با بیان اینکه جوایز صادراتی را برای خدمات فنی و مهندسی تخصیص خواهیم داد و مابقی منابع یارانه ای خواهد بود،گفت:حاضریم به شرکتهای صادراتی از فردا سه دلار در هر تن یارانه بدهیم.

به گزارش مهر، مجتبی خسروتاج در ششمین همایش سالانه رایزنان بازرگانی ایران گفت: جوایز صادراتی را برای خدمات فنی و مهندسی تخصیص خواهیم داد و مابقی منابع یارانه ای خواهد بود. بر این اساس حاضریم به شرکتهای صادراتی از فردا سه دلار در هر تن یارانه حمل بار صادراتی بدهیم.

وی همچنین به بازار عراق اشاره کرد و اظهار داشت: بازار پرپتانسیل عراق به نحوی است برای این کشور باید ۱۰ رایزن داشت.

معاون وزیر صنعت افزود: روابط ایران با اروپا به نحوی است که انتقال دانش فنی و تکنولوژی است و سهم اروپا هم البته بالا است پس این آورده باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد؛ البته باید سطوح مختلف تکنولوژی را تعریف کرد و سطح مورد نیاز دانش را مشخص نموده و آن دسته که در دسترس نیست را از اروپایی ها درخواست کرد.

 وی تصریح کرد: در کنار این، موضوع صاحبان برند است که این سیاست باید برای تک تک کشورها در اروپا دنبال می شود یعنی برندهای ایتالیایی و آلمانی و به طور کلی اروپایی ها باید با ایران تولید مشترک  داشته و  برای آلمان، فرانسه و ایتالیا برندهای مطرح را شناسایی کرده و با آنها تولید داشته باشیم.

 خسروتاج گفت: این سیاست کلان باید از سوی رایزنان  بازرگانی مدنظر قرار گیرد و  تلاش شود تا تولید مشترک صورت گرفته و در نهایت صادرات صورت گیرد البته ممکنه این نام و نشان جهانی در هر جای دیگر دنیا باشد ممکن است از پیشنهاد ایران برای تولید مشترک استقبال کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches